اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج اصناف باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید تلاش شود تا بسیج اصناف در جهت تبیین و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه پیشرو و فعال باشد.

بسیج اصناف باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف شاهرود اظهار داشت: همان‏طور که در دفاع مقدس جهادی مقاومتی و در برابر هجوم دشمنان انجام دادیم، امروز نیز با توجه به تحریم‌های اقتصادی دشمنان باید برای اقتصاد خود جهادی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه با مقاومت در برابر جنگ نابرابر اقتصادی، با اتکا به دانش خود، اقتصاد را بومی کرده و بر تحریم‌ها فائق می‏‌شویم، افزود: نقش اصناف و بازاریان در این جنگ اقتصادی بسیار تعیین‏‌وکننده است.

مطهری اظهار داشت: باید بسیج اصناف در این مقوله به درستی عمل کند و با تبیین و تفهیم این مسئله در جامعه و بدنه خود بتواند این موضوع محوری و درخواست رهبری عظیم‏‌الشأن انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج به درستی و در مسیر صحیح استفاده کرد؛ چراکه بسیج امروز بسیج فرهنگ و توسعه فرهنگی است و باید از مقوله فرهنگ در ترویج اسلام و معنویت استفاده کرد.

مطهری با اشاره به اثرگذاری بسیج در جامعه خاطرنشان کرد: ما باید از این ظرفیت مهم و اثرگذار استفاده لازم را ببریم و با گسترش تولید ملی و سرمایه ایرانی در اقتصاد مقاومتی نقش خود را ایفا کنیم.

وی با تاکید بر تقویت حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها و حضور همه اعضای پایگاه در این حلقه‌ها گفت: خودشناسی زمینه خداشناسی است و باید تلاش کنیم بسیجیان با افزایش معرفت و بصیرت در خود و خودشناسی سبب شوند این فرهنگ در جامعه ترویج شده و همین موضوع سبب دگرشناسی و هدایت جامعه در مسیر هدایت الهی می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان داشت: خودسازی از خودشناسى آغاز می‌شود؛ نخست ‏باید خود را شناخت تا بتوان خود را ساخت؛ چراکه با خودشناسى، خداشناسى ‏تحقق می‌یابد و اگر خدا را شناختیم، خود را ساخته‏‌ایم.

مطهری بیان داشت: برای اینکه بتوانیم خلیفه خدا بر زمین باشیم و تقوای الهی را کسب کنیم باید قلب خود را از هرچه غیر خداست پاک کرده و خویشتن را به حلم و بردباری عادت داده و به عفت و پاکدامنی روی آوریم و به سوی تکامل عقل و روح گام برداشته و استقامت و پایداری را در خود تقویت کنیم.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول