اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

آثار تحریم را با اقتصاد مقاومتی می‌شکنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: آثار مخرب و بسیار فراگیر تحریم‌های اقتصادی را با تکیه و توسل به اقتصاد مقاومتی می‌شکنیم و از تحریم‌ها پلی برای تعالی می‌سازیم.

آثار تحریم را با اقتصاد مقاومتی می‌شکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر کارگزاران نظام اسلامی به آثار و نتایج تحریم‌ها و راه‌های مقابله با آن همچنین گرایش عموم جامعه به سمت مقابله با این تحریم‌ها تاکید کرده و از عموم مردم جامعه و مسئولان خواستند در سنگر اقتصاد مقاومتی کشور را به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه حرکت دهند.

وی یکی از برکات اقتصادی مقاومتی را حضور آگاهانه و با بصیرت ملت در صحنه با اولویت صرفه‌جویی و توجه به بهره‌وری بیشتر توصیف کرد و گفت: ما تجربه چنین تحریم‌ها را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که با همراهی خوب مردم و تکیه بر داشته‌های خود توانستیم از این مرحله سخت و بسیار دشوار عبور کرده و کشور را به سمت اقتدار و عظمت واقعی سوق دهیم.

این مسئول بیان داشت: ما با داشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف اقتصادی می‌توانیم در تولید به سمتی حرکت کنیم تا نه تنها نیاز داخلی را تامین کرده بلکه بخشی از نیاز همسایگان خود را نیز تامین و صادر کنیم.

فرماندار کوثر پیش شرط رونق اقتصاد مقاومتی را ایجاد باور عمومی و فراگیر در جامعه توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که هر چقدر دامنه تحریم‌ها گسترده‌تر شود، در برابر آن اراده ملت برای رسیدن به خودکفایی و خود اتکایی افزایش می‌‌یابد.

رئیس‌ساداتی واهمه استکبار جهانی را از بی‌ثمر بودن تحریم‌ها یک ترس واقعی دانست و افزود: جبهه استکباری به خوبی آگاه است که ملت ایران تربیت یافته مکتب سید‌الشهداست که هرگز اجازه نداد برای کسب آب، امت به ذلت بیفتد.

وی اقتصاد مقاومتی را یک استراتژی واقعی و نقشه راهی برای تحقق شعار سال  و رسیدن به ظرفیت مناسب تولید و اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری توصیف کرد و ابراز داشت: ما امروز با همین ابزارها می‌توانیم تحریم‌های گسترده دشمن را دور زده و با عزت بیشتر کارها را به پیش ببریم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌ها و توانمند‌ی‌های موثر و اجرای چندین طرح تولیدی و صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیشترین اعتبار امسال این شهرستان به تکمیل پروژه‌‌های عمرانی با اولویت بخش آب و خاک و راهسازی اختصاص یافته که تکمیل و راه‌اندازی سد گیوی گل سرسبد آنهاست.

فرماندار کوثر بیان داشت: در کنار راه‌اندازی این سد، تکمیل کانال‌های پایاب، شبکه آبیاری و توسعه روستاها از مجموعه‌های اولویت‌داری است که انتظار می‌رود با تامین اعتبار بتوانیم کارهای ماندگار و اساسی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس‌ساداتی در ادامه از تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهرستان کوثر با هدف مشخص شدن راه و مقصد، تعیین نقاط ضعف و قدرت و فرصت‌ها و تهدیدها خبر داد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: با تکیه بر این سند می‌توانیم در حوزه‌های مختلف چشم‌انداز و راهبرد توسعه را تعیین کنیم و حرکت‌ها را به سمت توسعه واقعی انسجام بخشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول