اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

مجلس اصول اقتصاد مقاومتی را تدوین می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد به شکل منظم و مدون قوانین و مقررات و سیاست گذاری‌های اصلی را در حوزه اقتصاد مقاومتی تدوین، طراحی و مصوب کند.

مجلس اصول اقتصاد مقاومتی را تدوین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار داشت: با تدوین اصول اقتصاد مقاومتی و بر اساس این نقشه راه می‌توانیم کشورمان را به مرز خود اتکایی برسانیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: شاه‌کلید اقتصاد مقاومتی در دست خود مردم است چرا که تک تک افراد جامعه می‌توانند با مصرف بهینه، پرهیز از مصرف کالاهای خارجی و همچنین توجه به اصل صرفه‌جویی زمینه و بستر اقتصاد مقاومتی و شکوفایی روز افزون نظام اقتصادی ایران را فراهم کنند.

وی افزود: با تکیه بر ارزش‌ها و اصولی که به آن پایبند هستیم باید بهره‌‌وری را بالا برده و از اسراف و تبذیر پرهیز کنیم و در کنار آن حمایت از تولید کنندگان کالاهای استراتژیک می‌تواند مسیری روشن و امیدوار کننده در تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دیدار اخیر کارگزاران نظام اسلامی با مقام معظم رهبری شاهد ارائه یک چشم‌انداز روشن از وضعیت اقتصادی کشور و رسیدن به مرز خوداتکایی بودیم به طوری که رهبر معظم انقلاب سعی کردند مسئولان را متوجه برخی ظرفیت‌ها و خلاء‌های احتمالی کنند تا با توجه بیشتر به این منفذهای احتمالی راه رخنه و ورود دشمن و شیطنت‌های احتمالی آنها گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل همبستگی و همدلی تمام قوا پرهیز از مجادله‌های بی‌ثمر و همسو کردن مردم را در تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی ضروری اعلام کرد.

جعفری اضافه کرد: در سطوح منطقه‌ای و استانی نیز می‌توانیم با بالا بردن ظرفیت‌های فکری به عنوان مهمترین عامل ایجاد همبستگی از برخی تنش‌ها و نارسایی‌ها جلوگیری کنیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نشست‌های تعاملی و هماهنگی با مدیران اجرایی می‌تواند گامی مهم در رفع مشکلات فرهنگی و عمرانی باشد که در این باب اهمیت دارد همه ما به وظیفه خطیر خدمت‌رسانی خود آگاه بوده و عامل باشیم.

وی ظرفیت بخش کشاورزی، منابع انرژی و ذخیره آبی کوثر را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: تنها با تکیه بر این ظرفیت‌هاست که می‌توانیم کارها را به پیش برده و اهداف‌مان را جامه عمل بپوشانیم به طوری که همبستگی برنامه‌ریزان، مدیران و همراهی مردم می‌تواند در بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها راهگشا باشد.

جعفری ناکافی بودن اعتبارات ملی و شهرستانی را نسبت به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش کشاورزی و صنعتی یادآور شد و افزود: رقم اختصاص یافته به این شهرستان نه تنها همخوانی با ظرفیت‌ها ندارد بلکه بسیار محدود و در حد اجرا و انجام برخی طرح‌های متوسط و ضعیف است.

نماینده مردم خلخال در پایان اظهار داشت: از طریق ظرفیت‌های ملی و استانی سعی داریم اعتبارات بیشتری را جذب این منطقه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی کنیم تا از آثار آن استفاده کافی صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول