اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

اقتصاد مقاومتی، اقتصادی پویا و شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت:‌ اقتصاد مقاومتی یک واژه و ادبیات جدید است و منظور از این اقتصاد یک اقتصاد شکست‌ناپذیر، فعال و پویا است.

اقتصاد مقاومتی، اقتصادی پویا و شکست‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر اظهار داشت: این شب‌ها بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: در شب‌های قدر که ملائکه بر زمین نازل می‌شوند، سرنوشت ما تعیین می‌شود و باید از این شب‌ها استفاده و بهره کافی را ببریم.

افشارمنش با تأکید بر اهمیت اسلام به امر زکات تصریح کرد: زکات کفاره گناهان است و کسی که زکات بپردازد، گناهانش بخشیده می‌شود.

امام جمعه کهنوج به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در برابر شیطنت‌های دشمن، تحریم‌ها و مسائل اقتصادی کشور ایده جدیدی را مطرح کردند و آن اقتصاد مقاومتی است.

افشارمنش گفت: اقتصاد مقاومتی یک واژه و ادبیات جدید است و منظور از این اقتصاد یک اقتصاد شکست‌ناپذیر، فعال و پویا است.

وی به 17 مرداد ماه روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: خبرنگاران رسالت بزرگی را در جامعه بر عهده دارند و آن هم انعکاس مطلوب اخبار برای تنویر افکار عموم و ارائه مشکلات مردم است.

امام جمعه کهنوج خاطرنشان کرد: خبرنگار موفق کسی است که از مسائل حرفه‌ای خود باخبر و دارای انگیزه، استعداد و خلاقیت باشد و موقعیت و زمان را درک کند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول