اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود:

اقتصاد مقاومتی با مشارکت آحاد ملت محقق می‏‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود گفت: "اقتصاد مقاومتی" که امروز لازمه نظام اسلامی است، تنها با مشارکت آحاد ملت محقق می‏‌شود.

اقتصاد مقاومتی با مشارکت آحاد ملت محقق می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی شاهینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری در آغاز چهار سال گذشته که دولت فعالیت خود را قوت بخشید، بر توجه عمیق بر امور اقتصادی تاکید کرده‏‌اند.

وی تصریح کرد: معظم‏‌له با نام‏گذاری سال‏‌ها در اصل نقشه راه اقتصادی کشور را تعیین کردند تا بتوان از مسیر تحریم‏‌ها به خوبی و با کم‏ترین هزینه عبور کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود گفت: اقتصاد مقاومتی یک روش جدی و در عین حال ضروری و مناسب در شرایط کنونی داخلی و بین‏‌المللی است.

این استاد دانشگاه افزود: مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بر واگذاری امور اقتصادی به بخش‏‌های غیردولتی و خصوصی و نیز اجرای صحیح و سریع اصل 44 قانون اساسی تاکید کرده‏‌اند، زیرا این امر مهم از اساسی‏‌ترین ابزارهای اجرای اقتصاد مقاومتی است.

شاهینی افزود: تجربه نشان داده که هرجا مردم حضور و مشارکت فعال داشته‏‌اند، آن موضوع به نتیجه مطلوب رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود افزود: در شرایط کنونی نیز ملت بزرگوار ایران اسلامی به حول قوه الهی و با سرلوحه قراردادن آموزه‏‌های دینی و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری خواهند توانست از این تحریم و فشارهای اقتصادی موفق و سربلند عبور کنند.

شاهینی گفت: نخبگان، دانشگاهیان، ارباب جراید، صدا و سیما و دیگر اقشار موثر در جامعه مسئولیت خطیری را در خصوص تبیین اقتصاد مقاومتی برای عموم مردم جامعه بر عهده دارند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول