اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل موفقیت در پخش برنامه‌های نوروزی

نماینده کهگیلویه از شبکه استانی دنا قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: به دلیل موفقیت در پخش برنامه‌های نوروزی، نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی دنا قدردانی کرد.

نماینده کهگیلویه از شبکه استانی دنا قدردانی کرد

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بر شمردن اهمیت اطلاع‌رسانی در دنیای کنونی و رسالت سنگین رسانه‌ها و مطبوعات در این زمینه اظهار کرد: جنگ اصلی دشمن با ما نبرد اطلاعاتی است که نباید میدان را به آن‌ها واگذار کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن سعی می‌کند با توسل به انواع توطئه‌های تبلیغاتی اراده ملت در مقابله با نظام استکباری را ضعیف کند که به همین منظور باید در مقابل آن‌ها با سلاح رسانه و تبلیغات ایستادگی کنیم.

نماینده اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد رسانه ملی در مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان عنوان کرد: هدایت صدا و سیما توسط رهبری و حرکت مدیران این مجموعه در مسیر ولایت موجب موفقیت روزافزون آن شده است.

بزرگواری با اشاره به خدمات صدا و سیما در این استان نیز گفت: اکنون دورافتاده‌ترین روستاها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش شبکه‌های تلویزیونی قرار دارند که این از برکت نظام جمهوری اسلامی و همت مسئولان این سازمان است.

 وی از پخش برنامه‌های سیمای استانی دنا در همه ایام سال به‌خصوص پخش برنامه‌های نوروزی قدردانی کرد و گفت: اکنون اگر تعداد مسافر و گردشگر در این استان زیاد شده یکی از دلایل اصلی آن اطلاع‌رسانی روزانه این شبکه است.

 نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی مدیریت متعهد و خلاق را یکی از دلایل این موفقیت دانست و گفت: کارکنان خدوم شبکه استانی دنا بدون هیچ گونه چشمداشتی وظایف محوله را به نحو احسن انجام می‌دهند و از عوامل مهم خارج شدن استان از بن‌بست محرومیت همین موضوع است.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول