اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

هیچ‌چیز با منزلت شب قدر قابل قیاس نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان با اشاره به انعکاس سخنانش مبنی بر تشبیه ورود رئیس جمهور به استان با شب قدر گفت: روشن و واضح است هیچ چیز و هیچ کس با منزلت "شب قدر" قابل قیاس نیست.

هیچ‌چیز با منزلت شب قدر قابل قیاس نیست
حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: قریب به اتفاق مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به همدان اجرایی شده که می‌توان به تکمیل و تجهیز بیمارستان 380 تختخوابی بعثت، تکمیل و تجهیز بیمارستان 220 تختخوابی فرشچیان و بهره‌برداری از باند شمالی آزادراه همدان ساوه اشاره کرد.
وی گفت: تکمیل محور چهارخطه همدان -ملایر و تکمیل مجتمع فرهنگی-هنری شهید آوینی را نیز می‌توان از دیگر پروژه‌های مهم سفر نخست رئیس جمهور به استان دانست که عملیاتی شده است.
فرماندار همدان ادامه داد: مصوبات سفر دوم هیئت دولت به همدان نیز 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی کارگران همدان، گازرسانی به 51 روستا و ایجاد شهرک فناوری در همدان از اهم پروژه‌های اجراشده در شهرستان همدان است.
وی در خصوص مصوبات سفر سوم هیئت دولت نیز ابراز داشت: بهره‌برداری چهار فاز از باغ‌موزه دفاع مقدس با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال و افتتاح سالن 6 هزار نفری همدان با صرف هزینه‌ای معادل 120 میلیارد ریال از برکات سفر سوم رئیس جمهور به همدان است.
قهرمانی‌مطلق افزود: ابتکار سفرهای دولت به استان‌ها، دیدار چهره به چهره با مردم و استماع نظرات آنها از خواسته‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری است که با رضایتمندی بالای مردم نیز همراه بوده است.
وی با اشاره به اهتمام مسئولان به اجرای منویات مقام معظم رهبری گفت: ولایی بودن، احیای گفتمان امام، خدمت بی‌منت به مردم و تلاش برای اجرای خواسته‌های رهبری از شاخصه‌های عمده مسئولان است.
فرماندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انعکاس خبری مبنی بر تشبیه ورود رئیس جمهور به استان با شب قدر افزود: روشن و واضح است هیچ چیز و هیچ کس با منزلت "شب قدر" قابل قیاس نیست.
وی در ادامه ابراز داشت: شایسته است رسانه‌های خبری در انعکاس اخبار به اخلاق حرفه‌ای توجه بیشتری داشته باشند.
قهرمانی‌مطلق در پایان از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه خبر داد و افزود: مردم همدان در صبح چهارشنبه از هیئت دولت استقبال خواهند کرد و در ورزشگاه شهدای قدس به سخنرانی رئیس جمهور گوش خواهند داد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول