اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان؛

2300 واحد خون در شب‌های قدر اهدا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در استان اصفهان 2300 واحد خون گیری به عمل آمد.

2300 واحد خون در شب‌های قدر اهدا شد
محمد مهدی حریری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به 2هزار و 300 واحد خون‌های اهدایی اظهار  داشت: از این تعداد، 5هزار و 500 واحد انواع فرآورده‌های سلولی و پلاسمایی تولید شده که در اختیار مراکز درمانی جهت بیماران نیازمند به این ماده حیاتی قرار می‌گیرد.
وی با بیان استقرار اکیپ‌های سیار خون‌گیری در محل برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در گلستان شهدای اصفهان تصریح کرد: یک هزار و 374 نفر موفق به امر اهدای خون شده‌اند.
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به معافیت 25درصدی مراجعان به صورت موقت یا دائم در امر اهدای خون اضافه کرد: یک هزار و 750 نفر در شب‌های قدر به اکیپ سیار واقع در گلستان شهدا اصفهان مراجعه کرده و آمارها حاکی از عدم تفاوت محسوس سال جاری نسبت به سال گذشته است.
وی با بیان اینکه بیش از 3هزار نفر از عزاداران امیر مؤمنان حضرت علی (ع) برای امر اهدای خون به پایگاه‌های سیار انتقال خون در استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، اضافه کرد: در شهرهای اصفهان (گلستان شهدا)، نجف آباد، شهرضا، کاشان، خوانسار آران و بیدگل و گلپایگان، 2هزار و 300 واحد خون‌گیری انجام شده است.
حریری ضمن قدردانی از همه اهداکنندگانی که سازمان انتقال خون را در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر در امر اهدای خون یاری کردند، ادامه داد: سازمان انتقال خون استان اصفهان همه ساله در ماه مبارک رمضان به غیر از شب‌های قدر علاوه بر دو شیفت صبح و بعدازظهر، از ساعت 20 تا 22.30 دقیقه آماده خون‌گیری از مراجعه کنندگان در امر اهدای خون در مرکز خواجو است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول