اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

باید منزلت شب‌های قدر را به درستی درک کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از فضائل شب‌های قدر باید منزلت این شب‌ها را به خوبی درک کرد و قدر این شب‌ها را دانست.

باید منزلت شب‌های قدر را به درستی درک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند ظهر امروز در مراسم بدرقه فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر استان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اظهار داشت: شب‌های قدر در دین مبین اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که از شب قدر به عنوان بخشش گناهان و عفو گناهکاران و مجرمان یاد شده است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که در آیات و روایات متعدد آمده است امور خیر و شر مردم و ولادت، مرگ، روزى، حج، طاعت، گناه و.... در طول سال در شب قدر تقدیر می‌شود که می‌طلبد مسلمانان این فرصت را از دست ندهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه عبادت در این شب فضیلت فراوان دارد و در نیکویى سرنوشت یک ساله بسیار مؤثر است تاکید کرد: شرکت در برنامه‌های شب‌های قدر فیض بزرگ الهی است که باید قدر آن را دانست.

هنرمند در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: امام راحل با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ثابت کرد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی است و مردم نیز با شرکت در راهپیمایی این را نشان دادند.

وی ادامه داد: روز قدس نشانگر اوج انزجار جهان اسلام از صهیونیست و نظام سلطه است که همه باید با شرکت راهپیمایی این روز عزیز نفرت خود را از دشمنان اسلام به اثبات برسانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اداره فرهنگی و هنری برای نخستین بار در طی سال‌های گذشته و به منظور تجلیل از فعالان قرآنی اقدام به برگزاری اردوی سیاحتی، زیارتی ویژه فعالان قرآنی کرد که در این اردو تعداد 50 نفر از فعالان قرآنی شهرستان اراک شامل جانبازان و خانواده معظم شهدا به اتفاق خانواده به اردوی سیاحتی، زیارتی مشهد مقدس – هتل قدس اعزام می‌شوند.

وی برگزاری کلاس آموزشی مهارت‌های زندگی، اجرای مسابقات فرهنگی، برپایی نماز جماعت و سخنرانی پیرامون مسائل روز و متناسب با نسل جوان و پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و ... را از برنامه‌های این اردو عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول