اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

منزلت نیمه شعبان به اندازه کرامت شب قدر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رامسر گفت: قدر و منزلت زاد روز ولادت باسعادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان در پیشگاه خداوند به اندازه عظمت و کرامت روز عاشورا و شب‌های قدر است.

منزلت نیمه شعبان به اندازه کرامت شب قدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی صبح امروز پنج‌شنبه در جشن نیمه شعبان اظهار داشت: از آنجایی که روزی عدل الهی روزی توسط خورشید حق یعنی امام مهدی (عج) در عالم گسترده می‌شود مسلما زاد روز حضرت ولی‌عصر (عج) که از نشانه‌های ربوبیت است بزرگ‌ترین واقعه تاریخ بوده است و بر ماست که به شکرانه این روز جشن و شادی متناسب با شان آن امام بزرگوار برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مسلمانان در برابر ظهور مهدی موعود (عج) که فخر دو عالم است مسئول هستند، اظهار داشت: منتظران واقعی امام زمان (عج) کسانی هستند که هرگز گناه نمی‌کنند و با عمل صالح خود به پیشواز امام خود می‌روند و از خداوند می‌خواهند تا ظهور او را نزدیک کند.

مرتضوی ادامه داد: مسئولیت ما در قبال ظهور امام عصر (عج) این است که به نحوه احسن مراقب رفتار و کردار خود باشیم و بهترین عمل صالح را که موجب خشنودی خدا هم می‌شود، انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان رامسر انجام عمل صالح را ترک گناه اعلام کرد و یادآور شد: کسی که در حال انتظار است از فرمان خدا نافرمانی نمی‌کند و پایبند به اصول اسلام است اما متاسفانه می‌بینیم برخی از مجالس جشن ازدواج ما مسلمانان به گونه‌ای برگزار می‌شود که توامان با گناه است و انتظار هم داریم که جوانان ما خوشبخت شوند.

وی تصریح کرد: به واقع دست به کاری می‌زنیم که خشم خدا را برمی‌انگیزد و دور از انتظار است زیرا در اینگونه مجالس از دین خبری نیست.

مرتضوی با آرزوی اینکه مجالس شادی مسلمانان و منتظران حضرت مهدی موعود (عج) به دور از گناه برگزار شود، خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم خود را سرباز امام عصر (عج) بدانیم که عمل، رفتار و کردارمان با یکدیگر هماهنگ بوده و در تناقض نباشند آنگاه نگاه، عمل و سخن همه ما انسانی بوده و در پیشگاه خدا پذیرفته خواهد شد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم که با استقبال باشکوه شهروندان شهرستان رامسر برگزار شد از سوی هیئت رزمندگان اسلام و تولیت، اساتید و طلاب حوزه علمیه المهدی (عج) این شهرستان به قید قرعه به 20 نفر هزینه سفر به مشهد مقدس، به پنج نفر هزینه سفر به کربلا، دو نفر هزینه سفر به مسجد جمکران و به 20 نفر بلیط تله کابین رامسر اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول