اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هفتکل:

سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هفتکل کشور و دولت سوریه را در خط مقدم مقاومت و مبارزه در برابر زورگویی‌های استکبار دانست.

سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور شامگاه دوشنبه در جمع مدیران ادارات و ارگان‌های هفتکل اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا و اسراییل با دولت و ملت سوریه نمی‌جنگند بلکه هدف اصلی آنها ایران اسلامی است.

وی افزود: امیدواریم‌‌ همانطور که آمریکا و اسراییل در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه از مقاومت اسلامی مردم لبنان و فلسطین شکست خوردند به همین زودی نیز سومین شکست خود را در سوریه تجربه کنند.

امام جمعه هفتکل در ادامه با تبریک ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه تقویت اراده انسان‌ها به وی‍ژه برای مدیران ادارات است.

وی با بیان حدیثی از آخرین فرستاده خداوند، تصریح کرد: پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در حدیث شریفی هدف مبعوث شدن خود را مکارم اخلاق بیان کرده است و ما هم باید در این ماه برای زیبا شدن اخلاق خود تمرین کنیم.

ابراهیمی‌پور یکی از مصداق‌های اخلاق نیکو را اخلاق در اداره و برخورد با ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: برخی از کارمندان ادارات به دلایل مختلف کار مردم را به درستی انجام نمی‌دهند و کارهایی را که در چند دقیقه می‌توان انجام دهند به روزهای بعد موکول می‌کنند.

او اضافه کرد: در دوران ستمشاهی چند نفر ارباب بودند و مردم نوکری آن‌ها را می‌کردند ولی بعد از انقلاب این قضیه عکس شد و مردم ارباب شدند و ما مسئولان باید نوکری آنها را انجام دهیم.

وی خطاب به مسئولان و کارکنان ادارات گفت: حقوقی که دریافت می‌کنید به خاطر خدمت به مردم است و لذا باید وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داد.

امام جمعه هفتکل خاطرنشان کرد: خوشا به حال کسانی که مکارم اخلاق را رعایت می‌کنند و اخلاق نیکویی دارند.

وی یکی دیگر از نمونه‌های اخلاق نیکو را خوش رفتاری با همسر و خانواده بیان کرد و گفت: آنچه امام خمینی (ره) را برای همگان عزیز کرد اخلاق نیکویش بود که یکی از موارد آن احترام به همسر بود.

ابراهیمی‌پور اخلاق و رفتار نیک در خانواده را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: تا آنجا که ممکن است باید نسبت به همسر احترام گذاشت. 

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول