اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی با فجایای سوریه

اردوی راهیان نور در سوریه و لبنان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: اعضای بسیج جامعه پزشکی استان قم به منظور آشنایی با فجایع سوریه و بازدید از مناطق جنگی لبنان به این کشورها اعزام می‌شوند.

اردوی راهیان نور در سوریه و لبنان برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان قم اظهار داشت: پس از ماه مبارک رمضان اردوی راهیان نور لبنان و سوریه برای اعضای بسیج جامعه پزشکی استان قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده پزشکان و پرستاران بسیجی از این اردو ادامه داد: در این اردو که 240 نفر از بسیجیان جامعه پزشکی استان قم شرکت خواهند داشت، از مناطق جنگی لبنان و کشور سوریه بازدید خواهد شد.

محسن دیانی خاطر نشان کرد: در واقع هدف از این اردو پاسخ به سئوالات جامعه پزشکی در زمینه جنگ‌های 22 روزه، 33 روزه و تحولات سوریه است.

وی با اشاره به اینکه این دو کشور بستر تحولات مهم دنیای اسلام هستند ادامه داد: سئوالات بسیاری در متن جامعه و به تبع آن در جامعه پزشکی در زمینه این تحولات وجود دارد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم با اشاره به تاثیرگذاری اینگونه حرکت‌ها ابراز داشت: یکی دیگر از اهداف این اردوها پشتیبانی مردمی از جریان مقاومت در منطقه است.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان قم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب هیئت آل یاسین سه‌شنبه شب‌ها در نمازخانه بیمارستان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دیانی پرداختن به قرآن در این ماه را از بهترین برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در این مراسم علاوه بر قرائت قرآن توسط اعضا و آموزش روانخوانی و مفاهیم، سخنرانی در موضوعات مذهبی توسط یکی از فضلای حوزه علمیه ایراد می‌شود.

وی با اشاره به حضور بسیجیان جامعه پزشکی در این مراسم ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای تمام اقشار است تا انس خود را با قرآن و ائمه(ع) بیشتر کنند و این جلسات نیز به همین منظور برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم اضافه کرد: پزشکان، پرستاران و دانشجویان پزشکی بسیجی با شرکت در این مراسم بهره‌گیری معنوی خود از این ماه را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول