اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

طرح‌ غربی‌ها برای سوریه فاجعه‌ آفرین است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌هایی که غربی‌ها در مورد سوریه در سر دارند، برای کل منطقه فاجعه آفرین خواهد بود.

طرح‌ غربی‌ها برای سوریه فاجعه‌ آفرین است

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: کشورهای غربی از جمله آمریکا پس از آنکه شاهد تغییرات گسترده در کشورهای منطقه بوده و حاکمان سرسپرده آنها یکی پس از دیگری از سوی مردم برکنار شدند، به فکر تجدید قوا افتاده‌اند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل با مسلح کردن تروریست‌ها و ایجاد تنش و درگیری در سوریه تلاش دارند تا یکی از حکومت‌های ضد رژیم صهیونیستی در خاورمیانه را سرنگون کرده و به جای آن حکومت دست ‌نشانده‌ای را بر سر کار آورند تا نقش حاکمان برکنار شده را برای آنها بازی کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که شرایط داخلی سوریه را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: بخش مهمی از مردم از حکومت بشار اسد حمایت کرده و نسبت به توطئه‌های غرب آگاه هستند.

کوثری افزود: مهم این است که امروزه مردم منطقه از دسیسه‌های و توطئه‌های غرب آگاه شده و خودشان اجازه نمی‌دهند غربی‌ها برای تامین منافع رژیم صهیونیستی دست به هر جنایتی بزنند.

وی تاکید کرد: آنچه که غربی‌ها برای سوریه در سر دارند، هرگز در راستای اصلاحات در این کشور نیست و در صورت عملی شدن کل منطقه را به چالش می‌کشاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح‌ها با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی و تنگ کردن عرصه برای مردم انقلابی تدوین شده و به طور قطع با مقاومت مردم و حاکمیت سوریه روبه‌رو می‌گردد و عملی نخواهد بود.

کوثری در پایان تاکید کرد: کشورهای فرامنطقه‌ای با لشکرکشی به خاورمیانه و کشتار مردم مسلمان نه تنها موفق به تامین امنیت رژیم صهیونیستی نشدند، بلکه بیش از گذشته در مقابل امت اسلامی قرار گرفته و از خود کارنامه ننگینی را به جای گذاشتند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول