اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن

حمایت از سوریه دفاع از حزب‌الله است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: حمایت از سوریه، دفاع از ارزش‌های انقلاب و حزب‌الله است.

حمایت از سوریه دفاع از حزب‌الله است

به گزارش  خبرگزاری فارس از بردسکن،حجت‌الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار کرد: حمایت از سوریه، دفاع از ارزش‌های انقلاب و حزب‌الله است.

امام جمعه بردسکن تلاش صهیونسیت‌ها در سوریه، به جهت در اختیار قرار گذاشتن خاک آن کشور به خاطر ایران است که آنها می‌خواهند این موقعیت را از ما بگیرند.

امینی اظهار داشت: تحریم‌های دشمن عقیم مانده است و دیگر جوابگو نیست.

امام جمعه بردسکن با یادآوری نخستین اقامه نماز جمعه در کشور ،نماز جمعه را حج فقرا دانست و افزود: نمازجمعه سبب کاهش بلا در جامعه می گردد زیرا اقامه نمازجمعه به دستور حاکمیت دینی است.

امام جمعه بردسکن به برگزاری سفره‌های اطعام افطاری  اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در اسلام سفارش به اطعام افطاری شده است اما، نه افطاری‌هایی که با چندین غذا در سفره چیده شود.

وی اسراف را گناه دانست و بر ساده برگزار کردن افطاری‌ها تاکید کرد.

امام جمعه بردسکن با اشاره به بدحجابی‌های جامعه خطاب به جوانان گفت: بدحجابی حتما خاص زنان نیست، بلکه جوانان هم باید با پوشیدن لباس‌های موجه در جامعه تردد داشته باشند لباس‌های تنگ و کوچک که بعضا جوان‌ها می‌پوشند عین بدحجابی است که می‌طلبد مسئولان در این‌باره برخورد لازم را داشته باشند.

وی در پایان خطبه‌های نمازجمعه ضمن محکوم کردن ترفندهای استکبار جهانی ،هوشیاری ملت ایران را با رهبری داهیانه مقام عظمی ولایت ستود و گفت :حول محور ولایت فقیه رمز موفقیت ما است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول