اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه اختلاف بین معارضان تروریست در سوریه به چالش اصلی توطئه عربی ـ‌ غربی تبدیل شده است، این کشور را خط مقدم مقاومت اسلامی خواند.

سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: حساسیت‏های استراتژیک در تحولات سوریه در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: توطئه‏های مستمر غربی ـ عربی و استعفای روز گذشته کوفی عنان همه دارای پیام‏های مهمی است که ملل اسلامی باید آنها را به خوبی درک کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: در حال حاضر مردم و مسئولان در نظام مقدس اسلامی ایران، سوریه را به عنوان خط مقدم مقاومت در برابر استکبار جهانی قلمداد می‏کنند.

امام جمعه دماوند، مردم ایران را به دعای خیر برای پیروزی مردم مسلمان سوریه در برابر دسیسه‏های دشمنانشان توصیه کرد.

وی تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی نباید مردم کشور دوست و مسلمان سوریه را در شب‏های قدر ماه مبارک رمضان از دعای خیر خود محروم سازند.

علاءالدینی اضافه کرد: در حال حاضر ائمه جماعات در مساجد کشورهای عربی ابزار دست استکبار جهانی و غرب برای نصرت تروریست‏های معارض دولت مردمی بشار اسد دست به دعا برمی‏دارند.

امام جمعه دماوند افزود: از این رو باید در شب‏های قدر برای پیروزی مردم سوریه دعا کرد چراکه پیروزی آنها به نوعی نصرت ما شمرده می‏شود.

* اختلاف بین معارضان، چالش اصلی توطئه غربی-عربی

امام جمعه دماوند، ایجاد اختلافاتی فاحش بین معارضان و تروریست‏های علیه مردم سوریه را چالش اصلی امروز توطئه غربی-عربی است.

وی ادامه داد: به حول قوه الهی، دعای خیر مردم آزاده جهان و مقاومت شبانه‏روزی مردم آگاه سوریه، راهبردهای غرب به رهبری آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور منطقه‏ای حوزه خلیج فارس برای سرنگونی دولت مردمی بشار اسد بی‏نتیجه مانده است.

علاءالدینی اضافه کرد: در حال حاضر اختلافاتی فاحش و وجود شکافی عمیق در بین جبهه تروریست‏های ضد مردمی سوریه به چالش بزرگ جهان استکبار تبدیل شده است.

امام جمعه دماوند افزود: آنها در دمشق با شکستی بزرگ به حلب رانده شدند و امروز نیز در این بزرگترین و پرجمعیت‏ترین شهر و نبض تجاری و تاریخی کشور سوریه رو به شکستی دیگر پیش می‏روند.

به گفته وی، تشکیل دولت انتقالی در آن سوی مرزهای سوریه و ناکارآمدی این هسته غیرمردمی حامی تروریست نیز شکست بزرگ دیگری برای دشمنان خط مقاومت اسلامی به شمار می‏آید.

انتهای‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول