اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

سوریه در فتنه شام با مقاومت سربلند می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: سوریه در فتنه شام با مقاومت خود سربلند می‌شود.

سوریه در فتنه شام با مقاومت سربلند می‌شود

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها، آمریکا، اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب با تمام قدرت و منابع خود از مخالفان سوریه حمایت می‌کنند تصریح کرد: عربستان پرچمدار مخالفت با نظام سوریه شده و ترکیه که ادعای اسلام و مقاومت دارد، به حمایت از مخالفان نظام سوریه می‌پردازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه وحدت نامقدس و اتحاد سیاه علیه نظام سوریه نفوذ صهیونیست‌ها را نمایان می‌کند اضافه کرد: با این وجود بشار اسد اقتدار خود را حفظ کرده و مردم سوریه با غیرت دینی تحسین برانگیز به رئیس جمهورشان وفادار مانده‌اند.

عرب‌انصاری با اشاره به موفقیت‌های چند روز اخیر نظام سوریه در پاک‌سازی مناطق تروریستی دمشق و شهرهای دیگر این کشور اظهار کرد: تروریست‌های مخالف نظام سوریه، عناصر بیگانه‌ای هستند که مورد تعلیم آموزش‌های نظامی قرار گرفته‌اند و از کشورهای مخالف نظام سوریه وارد این کشور شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: دولت سوریه عمق فتنه را درک کرده و در تلاش برای خنثی‌سازی توطئه شوم علیه خود است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه پیوند محکم و قوی میان مردم و دولت سوریه، قدرت رسانه‌ای صهیونیست‌ها را ناکام گذاشته است اظهار کرد: سابقه درخشان مردم سوریه نشان می‌دهد، آنها می‌توانند در برابر توطئه‌های شوم علیه کشور خود مقاومت کنند.

عرب‌انصاری با اشاره به اینکه دفاع از حاکمیت کشور، تفکر و اراده ملت سوریه است تصریح کرد: اخیراً بشار اسد تهدید کرده است که اگر جنگ مستقیم و نظامی علیه سوریه شکل بگیرد، کوتاه نمی‌آید و مقابله خواهد کرد و به نوعی پایانی برای مقاومت خود در نظر نگرفته است.

وی با انتقاد از کسانی که فتنه شام را بهار عربی می‌دانند گفت: این افراد مسائل سیاسی را درک نمی‌کنند و نگاه سخیفی به این موضوع دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه مگر می‌شود صهیونیست‌ها، آمریکا‌یی‌ها و غرب بهار عربی ایجاد کنند خاطر نشان کرد: این نگاه به دور از واقعیت است و این افراد در دیدگاه‌های خود باید تجدید‌نظر کنند.   

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه سوریه در فتنه شام با مقاومت خود سربلند است اظهار کرد: نظام سوریه نشان داد به خوبی در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده و البته قدرت‌ خود را هنوز به مخالفان نشان نداده است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول