اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

ارسال سلاح برای تروریست‌ها جهت تضعیف دولت سوریه است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه کاشان گفت: ارسال سلاح برای تروریست‌ها جهت تضعیف دولت سوریه است.

ارسال سلاح برای تروریست‌ها جهت تضعیف دولت سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان، اظهار داشت: در اسلام کسی یتیم نیست چراکه امام و رهبر جامعه اسلامی نقش پدری خود را ایفا کرده و علما و بزرگان نیز همواره بر گروه فقیران و مستمندان توجه ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به زندانیانی که به علت دیون مالی در پشت میله‌های زندان هستند از افرادی که تمکن مالی دارند  خواست نسبت به برطرف کردن مشکل آنها اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه کاشان همچنین با تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به روایتی از ایشان اشاره کرد و افزود: تکبر و خودبینی، حرص و حسد از منظر ایشان سه رذیله‌ای است که انسان را هلاک می‌کند.

نمازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 16 مردادماه سالروز بمباران هیروشیما توسط آمریکا در سال 1945 میلادی و کشته و زخمی شدن بیش از 160 هزار نفر یادآور شد: آمریکایی‌ها که 65 سال قبل دارای سلاح اتمی بوده و این‌گونه بی‌رحمانه از آن استفاده کرده‌اند امروز طلبکار جمهوری اسلامی شده‌اند.

وی افزود: آنها در حالی خود را طرفدار آزادی و حقوق بشر می‌خوانند و اجازه استفاده جمهوری اسلامی از مزایای درمانی و پزشکی انرژی هسته‌ای را نمی‌دهند که خود سال‌ها است از کاربرد نظامی آن برای کشتن افراد بی‌دفاع استفاده کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان به تحولات اخیر منطقه به خصوص سوریه پرداخت و با مبهم و پیچیده خواندن شرایط آینده تصریح کرد: امروز شاهد افزایش توطئه‌های صهیونیستی، عربستان و قطر هستیم که به دلیل شکستن خط مقاومت در برابر اسرائیل صورت می‌گیرد. 

وی همچنین به حضور CIA در تجهیز گروه‌های تروریستی در سوریه و پشتیبانی امنیتی و نظامی از آنان اشاره کرد و از ارسال سلاح برای آنان را به‌عنوان اقدامی دیگر جهت تضعیف دولت سوریه نام برد.

نمازی همچنین کناره‌گیری کوفی‌عنان از مسئولیت میانجیگری در تحولات سوریه را نگران‌کننده خواند و نتیجه کارشکنی قطر، عربستان و اسرائیل قلمداد کرد.

خطیب جمعه کاشان در ادامه به برگزاری دوره‌های ضیافت اندیشه در سراسر کشور نیز اشاره کرد و آن را گام مؤثری در جهت توسعه و گسترش فرهنگ توحیدی در دانشگاه‌ها قلمداد کرد.

نمازی همچنین با گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار، این روز را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت و از تلاش‌های آنان در عرصه اطلاع‌رسانی قدردانی کرد.

وی کسب موفقیت جوان کاشانی محمد استادمحمدی در کنکور سراسری سال 91 و کسب رتبه نخست رشته ریاضی را نیز به فال نیک گرفت و آن را به مردم کاشان تبریک گفت.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول