اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

همایش اسلام و ایتام فرصتی برای بهبود زندگی یتیمان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و رئیس نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد در همایش اسلام و ایتام گفت: همایش اسلام و ایتام فرصتی مناسب برای بهبود زندگی یتیمان است.

همایش اسلام و ایتام فرصتی برای بهبود زندگی یتیمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی ولایتی عصر امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری همایش ملی اسلام و ایتام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار این همایش در کشور برگزار می‌شود که بدون شک فرصتی برای بهبود کمی و کیفی خدمات به ایتام در سطح ملی خواهد بود.

رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و رئیس نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد در همایش اسلام و ایتام افزود: ورود جامعه دانشگاهی با محوریت دانشگاه پیام‌نور این استان از نقاط عطف برگزاری این همایش ملی است که این مهم برای اولین بار در کشور اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اهمیت یتیم‌نوازی و اکرام ایتام در آموزه‌های دینی و سیره نبی اکرم (ص) گفت: در این همایش به دنبال کاری ماندگار و مؤثر در کشور خواهیم بود و نگاه ما در همایش اسلام و ایتام، ملی است.

ولایتی ادامه داد: ورود دانشگاه پیام‌نور نوید تلفیق مسائل و راهکارهای تئوری با روح عمل و کار عملیاتی را می‌دهد که امید داریم خروجی این همایش برای ایتام گرانقدر این استان و همه نقاط کشور مثبت و مؤثر باشد.

رئیس نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد در همایش اسلام و ایتام بیان کرد: با همکاری و همراهی دانشگاه پیام‌نور و چهره‌های علمی این استان تلاش خواهیم کرد تا راهکارهای علمی متناسب با نیاز روز ایتام و خانواده‌های آنان را ارائه داده و با صاحب‌نظران در این مورد به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

ولایتی ابراز داشت: در کنار این همایش ملی، میزگردهای علمی با حضور چهره‌ها و نخبه‌های علمی، مسئولان، علما و روحانیون پیرامون مسائل مرتبط با ایتام به صورت جدی برگزار می‌شود تا از دل همایش اسلام و ایتام بتوانیم راهکارهای مناسب و راهگشایی را با هدف بهبود کمی و کیفی سطح خدمات به جامعه یتیم در این استان استخراج کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آن‌گونه که مسئولان کمیته امداد این استان گفتند، همایش ملی اسلام و ایتام در روز 26 تیرماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول