اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد فاروج:

کمیته امداد فاروج از 696 یتیم حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فاروج گفت: 696 نفر از ایتام زیر پوشش این نهاد توسط هزار و 882 حامی حمایت می‌شوند.

کمیته امداد فاروج از 696 یتیم حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، غلامحسن خوش‌قامت اظهار کرد: این نیکوکاران در سه ماهه نخست امسال مبلغی بالغ 550 میلیون ریال به ایتام کمیته امداد فاروج کمک کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع کمک‌های حامیان مبلغ 130 میلیون ریال به صورت کمک به ساخت مسکن، خرید پوشاک، خرید مایحتاج زندگی و دیگر نیازهای خانواده‌های دارای یتیم بوده و مبلغ 420 میلیون ریال نیز به صورت نقدی بوده است که در سه ماهه نخست امسال به حساب ایتام واریز شده است.

خوش‌قامت افزود: در حال حاضر 696 یتیم زیرپوشش این نهاد هستند که همه ایتام توسط حامیان نیکوکار حمایت می‌شوند.

وی در خصوص حمایت از ایتام بالای 18 سال کمیته امداد شهرستان فاروج گفت: از بین ایتام زیرپوشش این نهاد 264 نفر بالای 18 سال هستند که توسط حامی حمایت می‌شوند در حالی که این دسته از ایتام در دیگر شهرستان‌ها کمتر مورد حمایت حامیان قرار می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) فاروج با اشاره به اینکه حامیان می‌توانند به انتخاب خود یک یا چند یتیم را مورد حمایت قرار دهند اظهار کرد: در حقیقت به علت اجر معنوی یتیم نوازی، این امر مورد توجه بسیاری از مردم واقع شده به طوری که حتی یکی از حامیان 50 یتیم را مورد حمایت خود قرار داده است .

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز 732  یتیم تحت حمایت کمیته امداد فاروج بودند  که این ایتام توسط هزار و 770 خیر حمایت شدند.

خوش‌قامت تصریح کرد: این حامیان در سال گذشته  مبلغی بالغ بر دو میلیارد و 570 میلیون ریال به ایتام زیرپوشش خود کمک کرده‌اند.

وی گفت :البته حدود  640 نفر از ایتام در سال گذشته علاوه بر دریافت مبلغ ماهیانه از دیگر خدمات خیران همچون کمک هزینه تأمین جهیزیه، کمک به مراسم ازدواج، کمک هزینه اردویی، هزینه درمان، هزینه ساخت، اجاره و ودیعه مسکن، هزینه‌های فرهنگی، پوشاک و لوازم‌التحریر، خرید مایحتاج زندگی در ماه مبارک رمضان و دیگر کمک‌ها برخوردار شدند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول