اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر اقتصاد:

سیاست اقتصادی ایران توطئه‌ اقتصادی دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست‌های اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه کارش را در مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان آغاز کرده و آنها را خنثی می‌کند.

سیاست اقتصادی ایران توطئه‌ اقتصادی دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت احمد صادقی‌گلمکانی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان اقتصاد و دارایی گیلان به تلاش دشمن برای تحریم اقتصاد ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن تاکنون علیه نظام بسیار تلاش کرده و در این زمان از حربه تحریم اقتصادی استفاده ‌می‌کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اقتصادی نظام مقتدرانه کارش را در مقابله با این توطئه‌های اقتصادی آغاز کرده است افزود: هوشمندانه و با تدبیر و تلاش مضاعف یکی پس از دیگری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی درباره سیاست‌های اقتصادی نظام ابراز کرد: اقتصاد ایران مقتدرانه با جذابیت فراوان و امکانات خدادادی به عنوان سه کشور غنی در جهان توجه دنیا را به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران ما را به داشتن اقتصادی پایدار و مقتدر در جهان تبدیل کرده است که باید قدر این نظام را بدانیم.

صادقی‌گلمکانی خدمتگزاری به مردم را یک اصل خواند و یادآور شد: الگوی مصرف و صرفه‌جویی در محیط کار و امور شخصی باید مدنظر همگان باشد و آن را برای توسعه و رونق اقتصادی کشور و استان به‌کار گیریم و با همدلی و هماهنگی و تعامل بیشتر مسایل را به پیش ببریم.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور با قدردانی از تلاش‌های گروهی نیروها در سازمان اقتصاد و دارایی اظهار کرد: جایگاه خدمتی فرصتی برای پاک بودن و بهتر شدن است و هر کاری می‌توانیم برای سربلندی این نظام انجام دهیم و اراده خداوند بر آن است که دشمنان را ضعیف و زبون کند.

مهدی سعادتی ادامه داد: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران نظام درباره اقتصاد مقاومتی را همه باید پیگیری کنند و تمام دستگاه‌های اجرایی با شناسایی ظرفیت‌های استان و به‌کار‌گیری این توانمندی‌ها در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

وی به مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف و تبذیر در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: همه باید حساب‌گرانه و با برنامه به پیش برویم و با داشتن این همه ظرفیت در کشور و استان نسبت به سیاست‌های مصرف تعادلی، مردمی کردن اقتصاد، اجرای سیاست‌های کلی اصل 44، توانمندسازی بخش خصوصی و همراه کردن مردم با این سیاست‌ها حرکت کنیم.

وی با تأکید بر حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش سرمایه‌گذاری گیلان در نیمه مهر امسال برگزار می‌شود که گام بلندی در شناسایی و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خارجی در گیلان است.

در این مراسم از تلاش‌های ابوالقاسم نوری رئیس سابق سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قدردانی و محمد ملایی‌پور رئیس سازمان اقتصاد و دارایی گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول