اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از عملیات اجرایی احداث منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال خبر داد.

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته ویژه منابع اقتصادی این استان با اعلام این خبر اظهار داشت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی یکی از اولویت‌های اصلی در این استان است که باید به سرعت بسترها و شرایط برای تحقق آن فراهم شود.

وی به نقش و جایگاه مناطق اقتصادی در رونق اقتصادی هر منطقه اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی سریع‌تر منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای فراهم آوردن زمینه توسعه همه‌جانبه اولویت اصلی است.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی در این استان امسال آغاز می‌شود.

عنابستانی فراهم کردن زیرساخت‎های منطقه ویژه اقتصادی این استان را ضروری برشمرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری باید سودآور باشد.

وی ادامه داد: دو زیرساخت برق و آب بایستی در سریع‌ترین زمان ممکن به منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برسد.

عنابستانی خاطرنشان کرد: برای تأمین برق مورد نیار این منطقه دو گزینه شامل ایجاد نیروگاه از طریق بخش خصوصی و ایجاد پست برق بررسی و دنبال می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری از تامین بخشی از اعتبارات لازم برای ایجاد این منطقه اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت و راه‌اندازی فاز نخست این منطقه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار استانی اختصاص یافت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول