اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

اراده ملت فشار‌های اقتصادی غرب را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: اراده قوی ملت فشار‌های اقتصادی غرب را نابود می‌کند.

اراده ملت فشار‌های اقتصادی غرب را نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه صبح امروز در دیدار با تعدادی از رزمندگان بخش دشتابی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان از فرصت‌های ویژه الهی برای بازگشت و توبه است، اظهار کرد: تمام مردم باید سعی کنند تا در این ماه با توجه دائم و مستمر به عرصه‌های دینی و مذهبی زمینه را برای بهره‌مندی خویش از فیوضات ماه مبارک رمضان مهیا کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم برنامه‌سازی برای جوانان و نوجوانان در این ماه تصریح کرد: متولیان فرهنگ و هنر اسلامی وظیفه دارند تا با تبلیغ هرچه بیشتر اصول و ارزش‌های الهی دین مبین اسلام در بین جوانان آن‌ها را نسبت به عقاید و ارزش‌های خویش مستحکم کرده و موجب تداوم سیره انقلاب اسلامی در عرصه‌های دینی شوند.

وی با تأکید بر لزوم اتحاد و همدلی برای دست‌یابی به آرمان‌های والای نظام اسلامی در جهان عنوان کرد: به هر اندازه که روحیه و ایثار و بسیج در جامعه و به‌ویژه در بین جوانان ترویج یابد به همان اندازه هم میزان شکست‌ناپذیری کشور در برابر دشمنان بیشتر بوده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر بر جهانیان و ابر‌ قدر‌ت‌ها نمایان می‌شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه حضور آگاهانه و همراه با تدبیر ملت در حوادث و بحران‌های پس از انقلاب به‌خوبی بیانگر اعتماد ملت به اصول کلی انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: امروز قدرت معنوی و ایمانی آحاد ملت و جوانان کشور لرزه بر اندام تمام حکومت‌های دیکتاتور جهانی انداخته و آنان را به شدت هراسناک و وحشت‌زده کرده است.

زرینه لزوم انسجام و اراده قوی‌تر برای غلبه بر تحریم‌ها و فشار‌های سنگین استکبار را وظیفه‌ای اساسی در شرایط کنونی دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با توکل و پشتکار قوی خویش در مسیر توسعه و پیشرفت حقیقی گام بردارند قطعا فشار‌ها و تهدیدات گسترده استکبار نیز بی‌اثر شده و آنان در برابر عظمت ملت ایران شکست می‌خورند.

وی در خاتمه عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با سعی و توان بیشتر در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در کشور گام برداشت و سبب افزایش رضایت‌مندی عمومی شهروندان از وضعیت اقتصادی و سازندگی کشور شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول