اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری خلخال:

9 میلیارد ریال برای آزاد‌سازی زندانیان خلخال نیاز است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان خلخال از نیاز 9 میلیارد ریالی این شهرستان برای آزاد‌سازی زندانیان مالی این شهرستان خبر داد.

9 میلیارد ریال برای آزاد‌سازی زندانیان خلخال نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مطلب امان‌اللهی ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان شهرستان خلخال که با حضور اهالی خیر و نیکوکار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما زندانیان آبرومند بسیاری را در خلخال شاهدیم که آزاد‌سازی آنها نیازمند توجه خیرین نیکوکار است.

وی با یادآوری اینکه ماه رمضان ماه غفران، رحمت و برکت است، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همه ساله با شرکت در این آیین زیبا و با شکوه به کمک نیازمندان شتافته و با همت خیری خود بسیاری از خانواده‌ها را دلشاد می‌کنند.

رئیس دادگستری شهرستان خلخال با اشاره به اینکه همه ساله در شهرستان خلخال جشن گلریزان برگزار می‌شود، یادآور شد: سال گذشته با کمک 230 میلیون ریالی مردم خلخال و کمک ستاد دیه استان و نیز گذشت شاکیان پرونده‌های مالی 21 نفر زندانی که به دلیل نداشتن توان مالی 3 میلیارد ریالی در زندان خلخال محبوس بودند از زندان خلخال آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

امان‌اللهی گفت:‌ امسال نیز جشن گلریزان را در شهرستان خلخال با همت ستاد دیه این شهرستان برگزار کردیم و امیدواریم نیت‌های خیر مردم خلخال بار دیگر سبب شود تا خانواده‌های بسیاری از زندانیان به آینده امیدوارتر باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه محبوس شدن سرپرست خانواده سبب به وجود آمدن بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیز می‌شود، تأکید کرد: امسال نیز برای آزادی 28 زندانی مالی غیرعمد خلخال 16 میلیارد ریال کمک نیاز بود که با تلاش مددکاران زندان خلخال و جلب رضایت شاکیان 7 میلیارد ریال از این مبلغ توسط شاکیان گذشت شده و هم اکنون برای آزادی این تعداد 9 میلیارد ریال کمک مالی نیاز است. رئیس دادگستری شهرستان خلخال ادامه داد: انتظار می‌رود با کمک‌های مالی مردم خلخال که همه ساله رتبه اول استان را در این زمینه به خود اختصاص می‌دهند این مبلغ جمع‌آوری و زمینه آزادی زندانیان مالی خلخال در ماه رحمت و برکت الهی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امان‌اللهی در پایان سخنان خود گفت: ستاد دیه استان به میزان 10 تا 15 برابر کمک‌های جمع‌آوری شده مردم خلخال برای آزادی زندانیان مالی کمک می‌کند و انتظار می‌رود با توجه به میزان قابل توجه کمک‌های نقدی مردم خلخال و توجه ویژه اعضای ستاد دیه استان این امر در جشن گلریزان امسال محقق شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول