اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام کرد

آمادگی پذیرش منتخبان کنکور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای تحصیل در رشته‌های مورد نیاز کشور از منتخبان کنکور سراسری و به‌ ویژه داوطلبان بومی دعوت می‌کند.

آمادگی پذیرش منتخبان کنکور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

حسین پار‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه یک دانشگاه نوپا و جوان است که امکانات محدودی دارد اما با این وجود، دانشجویانش همواره افتخار‌آفرینی می‌کنند و کسب افتخار در جشنواره‌های معتبر علمی ملی و بین‌المللی از سوی دانشجویان و قبولی حدود 40 درصدی نخستین دوره فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی و کسب چندین رتبه تک‌رقمی و دو رقمی توسط این دانشجویان شواهدی از کیفیت آموزش در این دانشگاه پویا است.

پار، ضمن دعوت از منتخبان کنکور سراسری و به ویژه داوطلبان بومی برای تحصیل در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: در دانشگاه صنعتی کرمانشاه، افراد به صورت فرد وارد دانشگاه شده ولی به صورت مهندسانی ماهر و در اصطلاح دست به آچار و کارآفرین و آشنا به دنیای کسب و کار خارج می‌شوند.

وی  با اشاره به فعال بودن حوزه ارتباط با صنعت و حوزه‌های فناوری دانشگاه گفت: بسیاری از دانشجویان این دانشگاه کرسی‌های بهترین دانشگاه‌های معتبر ایران را در دوره تحصیلات تکمیلی به خود اختصاص می‌دهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی افزود: با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اجرای طرح بومی‌گزینی داوطلبان شانس قبولی دانش‌آموزان بومی در استان خود بیشتر خواهد بود و با توجه به وابستگی مالی و عاطفی داوطلبان و نیز مقطع سنی حساس و تعیین‌کننده، قطعاً استرس پذیرفته شدن در مکانی دور از محل زندگی و خانواده علاوه بر اضطراب ناشی از پذیرش در آزمون، تاثیرات روانی متفاوتی را  به‌ ویژه به داوطلبان دختر تحمیل می‌کند.

این مدرس دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، تأمین نیازهای صنایع گوناگون موجود در استان و منطقه غرب، توسعه و کاربردی کردن فناوری‌های نوین در صنایع مختلف از سال 86 در شهر کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه هم‌اکنون در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک در دانشکده انرژی و همچنین مهندسی فناوری اطلاعات‌، مهندسی کامپیوتر- سخت‌افزار و مخابرات در دانشکده فناوری اطلاعات، پذیرش دانشجو دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول