اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه خواستار شد

پرداخت مانده اعتبارات مشاغل خانگی در بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه خواستار پرداخت به موقع اعتبارات مشاغل خانگی از سوی بانک‌های عامل در این شهرستان شد.

پرداخت مانده اعتبارات مشاغل خانگی در بانک‌های عامل

کورش شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، بار دیگر از عدم همکاری برخی از بانک‌ها در زمینه پرداخت مانده اعتبارات مشاغل خانگی اظهار گله‌مندی کرد و اظهار داشت: برابر مصوبه جلسه شورای‌عالی اشتغال کشور، همه بانک‌ها موظف هستند تا زمان تعیین تکلیف و مشخص شدن اعتبارات سال‌جاری، مانده اعتبارات سال گذشته را پرداخت کنند.

دبیر کارگروه تخصصی شورای اشتغال قروه خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای عالی اشتغال کشور، ایجاد 50 هزار و 208 فرصت شغلی برای استان کردستان در سال‌جاری تعیین شده است و سهم این شهرستان از این میزان ایجاد 5 هزار و 394 فرصت شغلی است.

شعبانی با تاکید بر ثبت فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سامانه اشتغال‌زایی استان، خاطرنشان کرد: سهم اشتغال همه دستگاه‌های اجرایی مشخص شده و باید در راستای ایجاد این میزان فرصت شغلی و ثبت آن در سامانه رصد با جدیت هرچه تمام‌تر تلاش کرد.

وی ضمن تقدیر از همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان قروه در زمینه تحقق اشتغال تعهد شده سال گذشته، افزود: میزان تعهدات امسال هر یک از دستگاه‌های اجرایی به تفکیک ارسال شده ست.

دبیر کارگروه تخصصی شورای اشتغال شهرستان قروه خاطرنشان کرد: این کارگروه آماده پاسخگویی به دستگاه‌های اجرایی در خصوص حل مشکلات مربوط به سامانه رصد است.

وی در پایان عنوان کرد: بانک‌های عامل باید در زمینه پرداخت مانده اعتبارات سال گذشته مشاغل خانگی اهتمام ورزند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول