اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان‌شمالی:

3200 پرونده مشاغل خانگی برای دریافت وام به بانک‌ها ارسال شد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: 3 هزار و 168 پرونده مشاغل خانگی ویژه مددجویان و نیازمندان این نهاد برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها ارسال شده است.

3200 پرونده مشاغل خانگی برای دریافت وام به بانک‌ها ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، علیرضا مرادی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 149 میلیارد و 651 میلیون ریال اعتبار برای این منظور به بانک‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از مجموع افراد مذکور تاکنون پرونده سه هزار و 104 نفر از متقاضیان برای دریافت وام به تصویب رسیده است افزود: این تسهیلات از بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات، ملت، سپه، تجارت، مسکن و رفاه پرداخت می‌شود.

مرادی اعتبار تسهیلات پرداختی به این افراد را 146 میلیارد و 456 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات به سرپرست خانوارها، فرزندان مددجو و افراد نیازمند غیر زیرپوشش پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات مصوب شده در حال حاضر مبلغی بالغ بر 68 میلیارد و 538 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هزار و 531  نفر پرداخت شده است و مابقی افراد نیز در نوبت دریافت وام هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تسهیلات پرداختی هر یک از افراد را تا سقف 50 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متقاضیان دریافت وام در 300 رشته متنوع با توجه به مهارت و استعداد فردی اقدام به اجرای طرح  مشاغل خانگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ عزت و کرامت خانواده‌های مددجو، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و به فعلیت رساندن توانایی‌های بالقوه افراد نیازمند از اهداف مهم ارائه تسهیلات مشاغل خانگی است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول