اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقرو کلیایی:

بسیجیان با استفاده از پتانسیل‌های موجود با هجمه‌های دشمن مقابله کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقرو کلیایی گفت: بسیجیان برای رسیدن کشور به توسعه و خودکفایی در تولید، با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود با هجمه‌های دشمن مقابله خواهند کرد.

بسیجیان با استفاده از پتانسیل‌های موجود با هجمه‌های دشمن مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری ظهر امروز در همایش بسیجیان کارآفرین و جویای کار در ناحیه مقاومت بسیج سنقرو کلیایی، اظهار کرد: تقویت روحیه خودباوری در جوانان جویای کار ضروری است.

فرماندار سنقرو کلیایی تقویت روحیه خودباوری در جوانان جویای کار را با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تولیدی مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح توسعه کشاورزی یک موقعیت استثنایی برای بهره‌وری و تحول در بخش کشاورزی و دامپروری است.

حیدری خاطرنشان کرد: بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند و امروز هم برای رسیدن کشور به توسعه و خودکفایی در تولید، با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود با هجمه‌های دشمن مقابله خواهند کرد.

وی پرداخت اقساط پس از بهره‌برداری از طرح، سود بانکی 7 درصد و زمین رایگان را از مهمترین مزایای استفاده از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی ذکر کرد.

مدیر جهادکشاورزی هم در این مراسم تصریح کرد: مقدار 400 هکتار از اراضی ملی برای واگذاری به متقاضیان  شناسایی و استعدادیابی شده و ارائه بسترهای کاری و ارائه تسهیلات در بخش کشاورزی مهیاست.

در ادامه این مراسم، جعفر امیری، مسئول شرکت بین‌المللی نگار نصر به ارائه مشاوره حضوری در جمع بسیجیان جویای کار پرداخت.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول