اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

بسیج در عرصه تولید ملی نقشی بی‌نظیر دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: بسیج در عرصه تولید ملی نقشی بی‌نظیر دارد.

بسیج در عرصه تولید ملی نقشی بی‌نظیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد ملکوتی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری نظام اسلامی نقشی مهم و تاثیرگذار در موفقیت‌های نظام اسلامی داشته و در هر عرصه‌ای که بسیج وارد شده به موفقیت خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: بسیجیان در عرصه تولید و در عرصه نفت و گاز نیز نقشی ارزشمند داشته‌اند و شاهد حضور ارزنده بسیج و سپاه در صنعت نفت هستیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطر نشان کرد: امروز پایگاه بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی در سطح کشور نمونه است و من به خاطر این مسئله از مدیرعامل مجتمع که توانسته‌اند چنین پایگاه بسیج فعالی داشته باشند، تشکر می‌کنم.

ملکوتی تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری در سال 1390 به عسلویه یک پیام مهم دارد و آن این است که منطقه‌ عسلویه یک منطقه‌ حساس و حیاتی است که دشمنان روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و امروز بحمدالله عسلویه نقطه‌ قوت نظام است و مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی باید نسبت به این حساسیت آگاه باشند.

وی از فعالیت 1200 بسیجی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و افزود: تلاش بسیجیان این مجتمع در عرصه‌های تولید بسیار ارزنده و تاثیرگذار است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز اظهار داشت: امروز هجمه‌ عظیمی علیه نظام ما راه افتاده است و ما باید در این اوضاع وحدت و انسجام‌مان را حفظ کنیم.

علی‌اکبر شعبان‌پور با اشاره به اهمیت بالای برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی خاطر نشان ساخت: ما باید کاری کنیم که از رقیب‌مان در برداشت از این مخزن مشترک عقب نمانیم؛ با توجه به حجم و گستردگی کار و وجود فرهنگ‌های مختلف در مجتمع، اگر حمایت‌های سپاه، بسیج و نهادهای انتظامی و امنیتی منطقه نباشد، ما نمی‌توانیم موفق شویم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول