اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری:

همایش بسیج جامعه زنان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش روز بسیج جامعه زنان در این استان خبر داد.

همایش بسیج جامعه زنان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرزانه احمدپور بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی این همایش با اعلام این خبر، اظهار داشت: همه ساله به مناسبت 13 مرداد، سالروز شهادت شهیده مریم فرهادیان و روز بسیج جامعه زنان، مراسم گرامی‌داشت توسط بسیج جامعه زنان در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال جاری نیز به همین مناسبت، یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجو، شهید سال بسیج جامعه زنان و همچنین همایش روز بسیج جامعه زنان در روز 12 مرداد در مجموعه لاله سپاه این استان برگزار خواهد شد. 

احمدپور هدف از برگزاری این یادواره را معرفی هرچه بیشتر و بهتر سیره خواهران شهید و الگوسازی آنان برای خواهران نسل جوان امروز عنوان کرد و افزود: بسیج باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه باشد تا بتواند با جنگ نرم استکبار جهانی به خوبی مقابله کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌(ع) گفت: شهدا سرمایه‌های گران‌بهای انقلاب هستند که با نثار جان خود چراغ راه آیندگان را فروزان کردند.

وی گفت: امروز ما هرچه داریم از برکت وجود همین شهداست و خون این شهیدان موجب بیداری ملت‌ها شده است و ما باید قدر این عزیزان را بدانیم و نگذاریم که ثمره خون شهدای ما هدر رود.

احمد‌پور بیان داشت: امروز دشمنان نظام و انقلاب هجمه‌های خود را علیه این ملت بیشتر کردند و با استفاده از شبکه‌های مختلف رسانه‌ای سعی می‌کنند که جوان و نوجوان ما را دختر و زن مسلمان ما را از شهدا و از ولایت فقیه و ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام جدا کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول