اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح بسیج سازندگی در محلات به اجرا درآمد

خبرگزاری فارس: مسئول ترویج و مشارکت‌های جهاد کشاورزی محلات از آغاز اجرای طرح بسیج سازندگی با شرکت جوانان بسیجی در این شهرستان خبر داد.

طرح بسیج سازندگی در محلات به اجرا درآمد

سعیدرضا مسیحا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح با مشارکت دانشجویان و دانش‌آموختگان بخش کشاورزی از روز گذشته در محلات به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح بسیج سازندگی جوانان این شهرستان در عرصه‌های حفظ نباتات، امور دام، شیلات،  باغبانی، تحقیقات، منابع طبیعی، نظام صنفی کشاورزان مشارکت می‌نمایند.

مسئول ترویج و مشارکت‌های جهاد کشاورزی محلات خاطر نشان ساخت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی دانشجویان به مدت سه ماه و دانش‌آموختگان بخش کشاورزی تا پایان سال جاری در طرح بسیج سازندگی جهاد کشاورزی مشارکت دارند.

مسیحا گفت: در طرح بسیج سازندگی هر فرد هم با مسئولیت خود آشنا می‌شود و هم به خودسازی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه طرح بسیج سازندگی یکی از روش‌های مؤثر در جذب جوانان برای حل مشکلات بخش کشاورزی و توسعه روستایی است گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت معنویت و افزایش بصیرت آحاد جامعه و در کنار آن خدمت‌رسانی فرهنگی و محرومیت‌زدایی از محرومان استان در روستاهای محروم و کم برخوردار است.

مسئول ترویج و مشارکت‌های جهاد کشاورزی محلات بیان داشت: طرح بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت و به دستور مقام معظم رهبری از سال 79 تاکنون اجرا می‌شود.

مسیحا افزود: با اجرای این طرح جوانان در عرصه آبخیزداری، منابع طبیعی و سایر عرصه‌های بخش کشاورزی اقدامات خوبی در ارتباط با لایروبی قنوات، خشکه‌چینی و تولید نهال انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول