اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان:

یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجوی در شهرستان قدس برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجوی و شش هزار و 427 نفر از زنان شهیده عصر امروز با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه کانون بسیج شهرستان قدس برگزار شد.

یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجوی در شهرستان قدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قدس عصر امروز در مراسم شهیده ناهید فاتحی کرجوی، اظهار داشت: شهدا با تبعیت از آرمان‌های امام راحل برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) پا در عرصه بزرگ جهاد گذاشتند.

نبی‌الله کشانی ادامه داد: جوانان دیروز انقلاب اسلامی برای دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) جان خود را نثار کردند و امروز نام انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا پر آوازه شده است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: این تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌ها نشانه حاکمیت فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج در ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: این فرهنگ ناب و الهی باید علاوه بر اینکه در جامعه اسلامی ایران نهادینه و استمرار داشته باشد به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قدس افزود: این شهیده بزرگوار در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و عشق به امام(ره) بعد از تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها از سوی ضد انقلاب به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

وی از شهیده فاتحی کرجوی به عنوان یکی از بانوان شجاع و وفادار به جایگاه ولایت یاد کرد و بیان داشت: این شهیده عالی قدر تمام شکنجه‌ها و سختی‌ها را در پایبندی به ولایت تحمل کرد و با شهادت خود در این راه اجازه کوچکترین بی‌احترامی دشمن به آرمان‌های نظام را نداد.

در حاشیه این مراسم سرهنگ محمدعلی رستم‌آبادی، مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان قدس به برنامه‌های ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن کریم هر روز صبح در تمام پایگاه‌ها و مرکز سپاه سیدالشهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه براى تلاوت قرآن کریم فضایل، آثار و فواید دنیایى و آخرتى فراوانى بیان شده است، افزود: بارورى ایمان، صفاى دل، تخفیف گناهان، عبادت برتر، درمان بیمارى‌هاى روحى، رفع غم و اندوه، روشنایى دیدگان، مونس تنهایى، عمر با برکت، استجابت دعا و رفع عذاب از پدر و مادر از جمله این فضایل است.

رستم‌آبادی تصریح کرد: همچنین جلسات تفسیر سوره مبارک حجرات هر عصر با حضور استادان برجسته در مرکز سپاه سید الشهدا برپا می‌شود.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول