اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا:

توسعه عمرانی باید همراه با رشد فرهنگی باشد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا گفت: توسعه عمرانی و خدماتی باید همراه با توسعه و رشد فرهنگی باشد.

توسعه عمرانی باید همراه با رشد فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، رضا ابراهیمی صبح امروز در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دوره تخصصی ویژه دبیران حلقه‌های شجره طیبه صالحین مدارس و مجتمع‌های آموزشی به مدت دو هفته در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان بسیج و نخبه بخش‌های مرکزی، رامند و شال شهرستان بویین زهرا نیز در این دوره توجیهی و تخصصی 10 روزه شرکت کردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه هدف از برپایی چنین طرح‌هایی کمک به تعالی و رشد معنوی در بین آحاد دانش‌آموزان است، افزود: دانش‌آموزان و نوجوانان در چنین طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تخصصی با مسائل و ایده‌های مختلفی در حوزه امور معنوی و فرهنگی آشنا شده که این مهم خود به خود موجب هویت‌یابی و رشد همه‌جانبه اخلاقی در دانش‌آموز می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های جهادی در دانش‌آموزان و به‌کارگیری از استعداد‌های ویژه دانش‌آموزی در حوزه سازندگی و آبادانی در کشور از برنامه‌های بسیارکلان و همچنین مهم سازمان بسیج دانش‌آموزی است، ابراز کرد: حضور بیش از هزاران دانش‌آموز در عرصه‌های جهادی که هر ساله از سوی بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها برگزار می‌شود در حقیقت بیانگر این مسئله مهم و کلیدی است که نوجوانان و جوانان امروز از آمادگی کامل و قوی برای دفاع و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلای ایران در بخش‌های مختلف برخوردار هستند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا لزوم اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام برگزاری اردو‌های طرح هجرت بسیج سازندگی را موجب تداوم کار و فعالیت دانش‌آموزان دانست و عنوان کرد: توسعه عمرانی و خدماتی باید همراه با توسعه و رشد فرهنگی باشد و کار فرهنگی نیز همراه با عرصه‌های سازندگی در روستاها و نقاط دور افتاده پیگری شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در مدارس تخصیص یافته است، بیان کرد: قطعا تحقق این مهم در مدارس و در بین دانش‌آموزان تنها با سعی و همت همگانی مسئولان و مدیران فرهنگی در شهرستان امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه برنامه‌های جانبی و سیاحتی نیز تا‌کنون فعالیت‌های گوناگونی از سوی این نهاد برای دانش‌آموزان بخش‌های مختلف این شهرستان به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول