اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‎ کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

تمدید اعتبارنامه 66 سازمان‎های مردم‌نهاد‎ جوانان در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره‎ کل از تمدید 66 اعتبارنامه سازمان‎های مردم‌نهاد (سمن) جوانان گلستان در سال جاری خبر داد.

تمدید اعتبارنامه 66 سازمان‎های مردم‌نهاد‎ جوانان در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی رحیمی صبح امروز در جمع سازمان‎های مردم‌‌نهاد‎ جوانان استان گلستان اظهار داشت: حدود یک سال از ادغام وزارت تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان می‎گذرد و در یک مدت کوتاه به دلیل ادغام اغلب فعالیت سمن‎ها یا تعطیل و یا به صورت خودجوش فعالیت می‎کردند.

وی افزود: در همین راستا در نخستین ماه‎های سال جاری جلسه‎ای با 102 سمنی که در گذشته فعال بودند برگزار شد و 66 سمن تا این لحظه اعتبارنامه‎های خود را تمدید و فعالیت‎ها را شروع کرده‎اند.

رحیمی با بیان اینکه این نشست به منظور تبیین اهداف وزارت ورزش و جوانان محقق شده است افزود: انتظار ما از سمن‎ها این است که با گرفتن اعتبار مجدد به صورت برنامه کار کنند و روزمر‎گی در فعالیت‎های خود نداشته باشند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه از وزارتخانه برای پویایی بیشتر سمن‎ها طرح‎های به ما ارسال شده است اذعان کرد: اگر سمن‎ها بتوانند طرح‎های خوبی ارائه دهند از بسته‎های حمایتی برخوردار خواهند شد.

وی ابراز داشت: هدف از تشکیل این سمن‎ها بالا بردن توان مدیریتی جوانان به عنوان مدیران آینده است.

رحیمی اعزام به جشنواره‎های مختلف، تجلیل از جوانان برتر استان را از اقداماتی دانست که بعد از ادغام برای سمن‎ها محقق شده و تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر یکی دیگر از برنامه‎هایی است که در دستور کار قرار داده‎ایم تا با برنامه‎ریزی از کار سلیقه‎ای جلوگیری شود و از دیگر اهداف آن نیز این است که بتوانیم تحکیم فعالیت سمن‎ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول