اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اجتماعی منطقه انتظامی بهشهر:

رشد بزهکاری در جوانان به مرحله زنگ خطر رسید

خبرگزاری فارس: کارشناس اجتماعی منطقه انتظامی بهشهر تاکید کرد: رشد بزهکاری در نسل جوان زنگ خطری برای تمام ارکان جامعه است.

رشد بزهکاری در جوانان به مرحله زنگ خطر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بعدازظهر امروز به مناسبت هفته ملی مهارت و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و با هدف افزایش سطح آگاهی و دانش کارکنان، مربیان و کارآموزان، کارگاه یکروزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر با حضور بیش از یکصد نفر در این مرکز برگزار شد.

یکی از کارشناسان اجتماعی منطقه انتظامی بهشهر در سخنانی به مسئله مهم آسیب‌های اجتماعی پرداخت و خطرات معضلاتی مانند اعتیاد، مواد مخدر و.... را بیان کرد.

محمد ترابی فاصله گرفتن جوانان از تعالیم دینی و آموزه‌های قرآنی را موجب ترویج فرهنگ و تفکرات غربی در بین آنها  دانست و گفت: رشد بزهکاری در نسل جوان زنگ خطری برای همه ما است تا بتوانیم با راهکارهای اثربخش و شیوه‌های تربیتی در فکر حفظ و صیانت از نیروهای جوان و افزایش آگاهی در بین جوانان جامعه تلاش کنیم.

این کارشناس اجتماعی، اعتیاد را معضل بزرگی در تهدید سلامت روحی و جسمی جوانان و ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: بحث اعتیاد و قاچاق مواد مخدر به عنوان معضلی جدی یکی از بحران‌هایی است که جامعه جهانی را در معرض تهدید قرار داده است.

ترابی افزود: تلاش برای مبارزه با مواد مخدر، در واقع تلاش برای سالم‌سازی محیط جامعه و واکسینه کردن آن از بسیاری از ناهنجاری‌ها و تبعات بد اجتماعی و ایجاد حساسیت در میان جامعه و به ویژه نسل نوخاسته اقدامی اثرگذار است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول