اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهبنان:

طرح تابستانه نشاط سطح علمی اعتقادی جوانان را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان گفت: کلاس‌های طرح تابستانه نشاط و پویایی در ارتقای سطح علمی، اعتقادی، آمادگی جسمانی و اخلاقی جوانان و نوجوانان مؤثر است.

طرح تابستانه نشاط سطح علمی اعتقادی جوانان را ارتقا می‌دهد

مجتبی خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور طرح تابستانه نشاط و پویایی در کوهبنان آغاز شده که شرکت در این کلاس‌ها در ارتقای سطح علمی، هنری، اعتقادی، آمادگی جسمانی و اخلاقی جوانان و نوجوانان هلال‌احمر مؤثر است.

وی بیان داشت: سامانه نشاط و پویایی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، بالا بردن سطح امدادی و آگاهی متقاضیان، افزایش اطلاعات عمومی و تخصص جوانان و نوجوانان از اول تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

خدادوست تصریح کرد: این طرح در طول سال نیز اجرا اما در تابستان پررنگ تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تابستانه هلال‌احمر اظهار داشت: طرح نشاط و پویایی یکی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال‌احمر این شهرستان است که از تابستان سال جاری آغاز شده است.

خدادوست افزود: این طرح به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان توسط امور جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان با توجه به سیاست‌های هلال‌احمر کشور برنامه‌ریزی شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهبنان بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امداد و نجات، کلاس‌های هنری، احکام و قرائت قرآن، گیاهان دارویی، پیشاهنگان، ازدواج و طلاق، مهارت‌های زندگی و برنامه‌‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اردویی از دیگر برنامه‌های جانبی طرح نشاط و پویایی است که با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ورزشی و استفاده از سالن‌های ورزشی نیز برای اعضای جوانان هلال‌احمر پیش‌بینی شده است که با همکاری مربیان ورزش، اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولان سالن‌های ورزشی کوهبنان در طول تابستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول