اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ شهادت جوانان را در برابر هجمه فرهنگی دشمن بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان سبب می‌شود تا آن‌ها با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس آشنا شده و با الگوپذیری از سیره شهدا در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند.

فرهنگ شهادت جوانان را در برابر هجمه فرهنگی دشمن بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام ظهر امروز در نشست ستاد کنگره شهدای این استان، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان اسلام حق بزرگی بر گردن مردم دارند و از این رو تا می‌توان باید در بزرگداشت و گرامیداشت مقام شامخ این بزرگان برنامه‌های فاخری اجرا کرد.

وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت سهم بسزایی در توسعه فرهنگی و هدایت جامعه به سمت خیر و نیکی دارد.

نکونام با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران در جامعه باید در شأن و مقام والایی قرار داشته باشند، تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران جامعه در عرصه‌های مختلف خدمات بزرگی به کشور ارائه داده‌اند که باید قدر آن‌ها را دانست و ارزش و شأن والایی برای آن‌ها در نظر داشت.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: آنچه در برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت والایی برخوردار است ماندگاری این برنامه‌ها و اقدامات است.

نکونام بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان سبب می‌شود تا آن‌ها با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس آشنا شده و با الگوگیری از سیره شهدا در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باید تا می‌توان در رابطه با موضوع ایثار و شهادت برنامه‌های ماندگار، سازنده و تاثیرگذاری در جامعه اجرا کرد.

نکونام با بیان اینکه شهدا هم در دنیا و هم در آخرت ماندگار و جاودان هستند، گفت: شهدای راه اسلام به دلیل آرمان‌های والایی که داشتند در نزد پروردگار از جایگاه رفیعی برخوردارند و در دنیا هم به سبب جانفشانی‌ها و حماسه‌هایی که خلق کردند ماندگار و ابدی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به برنامه‌های کنگره شهدا در برگزاری یادواره شهدای این استان اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها و اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته که امید می‌رود با شتاب خوبی که در پیشبرد برنامه‌ها شکل گرفته برای برگزاری این کنگره آمادگی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول