اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا مهرماه امسال با شرکت 16 تیم آسیایی در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی عصر شنبه در حاشیه جشنواره جام تموز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش استان در حوزه بین‌المللی توسعه قابل توجهی داشته است که مصداق بارز آن میزبانی چندین مسابقات مهم بین‌المللی ورزشی با حضور تیم‌هایی از سایر کشورهای جهان در استان آذربایجان‌غربی است.

وی افزود: دامنه ورزش فراتر از مرزهاست و آنچه باعث ماندگاری آن می‌شود جدای از قهرمانی‌ها، صلح، دوستی‌ها و پیوندهای عمیق عاطفی بین اقوام و ادیان مختلف است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود از حضور تیم ملی والیبال برزیل برای انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم ملی کشورمان و تیم استان آذربایجان‌غربی در ارومیه خبر داد.

وی افزود: تیم ملی والیبال برزیل شهریور ماه امسال برای انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های ملی جوانان کشورمان و تیم‌های استان وارد آذربایجان‌غربی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به کسب موفقیت‌های ورزشکاران آذربایجان‌غربی در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی ورزشی و کسب دو سهمیه المپیک و چهار سهمیه پارالمپیک اشاره و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران کشورمان در المپیک لندن با محوریت اخلاق در ورزش و روح پهلوانی و جوانمردی موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی شوند.

دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی آشوریان جهان با عنوان جام تموز در ارومیه آغاز شد.

در دوازدهمین جشنواره جام تموز 210 ورزشکار از کشورهای عراق، گرجستان، ارمنستان، روسیه و 180 ورزشکار آشوری از ایران در باشگاه انجمن آشوریان ارومیه رقابت می‌کنند.

دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جام تموز در شش رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج و تنیس خاکی به مدت 9 روز برگزار می‌شود.

در این جشنواره 210 ورزشکار خارجی از کشورهای عراق، گرجستان، ارمنستان، روسیه و 180 ورزشکار داخلی از شهرهای ارومیه، تهران، اهواز و پردیس کرج در باشگاه انجمن آشوریان ارومیه با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول