اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

جوانان به سوی عرصه‌های کارآفرینی سوق داده شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: جوانان امروزی باید با همت مسئولان به سوی عرصه‌های کارآفرینی سوق داده شوند.

جوانان به سوی عرصه‌های کارآفرینی سوق داده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه صبح امروز در دیدار با جمعی از کارآموزان مجتمع فنی و حرفه‌ای آیت‌الله طالقانی شهرستان بویین زهرا با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای جوانان و نوجوانان است تا در پناه آن به عبادت و نیایش معنوی خداوند متعال پرداخته و خود را از شهوات و نفوس مادی دور کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تقویت اراده معنوی در جوانان امروزی بسیار ضروری و مهم است، افزود: دشمن امروز تلاش می‌کند با سست کردن ریشه اعتقادات و مفاهیم مشترک در بین آحاد ملت و به‌ویژه جوانان و نوجوانان آنان را از بین برده و سبب سقوط و انحطاط نظام اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ارزشمند کار‌آفرینی و تولید در پیشرفت کشور نقشی اساسی و مهم بر عهده دارد، عنوان کرد: مسئولان موظف‌اند تا با فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت جوانان در عرصه‌های ملی سبب نشاط و انگیزه در آنان شده و اقتدار کشور را در این حوزه افزایش دهند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا لزوم توجه به نوآوری‌های مختلف علمی و فرهنگی در دانشجویان، جوانان و نوجوانان را امری مهم دانست و تصریح کرد: استعداد و انگیزه بسیار بالای جوانان ایران اسلامی در هر عرصه‌ای توانسته بزرگ‌ترین دستاورد‌ را برای کشور به‌ارمغان بیاورد و سبب توسعه و پیشرفت روزافزون و همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

زرینه با اشاره به اینکه خود‌سازی و توجه به عرصه‌های دینی باید همواره در مدارس و دانشگاه‌ها جدی‌ گرفته شده و بر روی آن تأکید شود، عنوان کرد: در این زمینه نقش نهاد‌های فرهنگی و مسئول بسیار پر رنگ و حائز اهمیت بوده که باید با فرهنگ‌سازی درست سوق دهنده جامعه به سوی سعادت باشند.

وی تصریح کرد: اگر دولت و مسئولان از جوانان و دانشجویان پشتیبانی کنند قطعا در آینده‌ای نزدیک رشد و تعالی جامعه در تمام عرصه‌های مربوط به جوانان رقم خورده و اقتدار کشور نیز افزایش چشمگیری می‌یابد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول