اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست هم‌اندیشی جوانان تنگستان

جوانان تنگستانی حامی اجتماعی و فرهنگی ندارند

خبرگزاری فارس: در نشست هم اندیشی جوانان تنگستانی، نبود حامی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی از مسائل عمده جوانان این شهرستان مطرح شد.

جوانان تنگستانی حامی اجتماعی و فرهنگی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم در نشست هم‌اندیشی جوانان تنگستانی که ظهر امروز در اداره ورزش و جوانان تنگستان برگزار شد، علاوه بر نداشتن حامی در امور اجتماعی و فرهنگی جوانان، نداشتن شغل و جایگاه اجتماعی در شهرستان و انعکاس ندادن عملکرد جوانان و سمن‌ها در مطبوعات که موجب بی‌میلی جوانان نسبت به فعالیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی شده از جمله مشکلات مطرح شده از سوی جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

عدم توجه و تجلیل از نخبگان جوان شهرستان که این امر نیز موجب مهاجرت آنان از شهرستان به دیگر استان‌های کشور شده از دیگر مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی جوانان تنگستانی بوده است.

در این نشست تشکیل گروه کارشناسی برای بررسی مشکلات جوانان، امکان شرکت نماینده منتخب جوانان در جلسه شورای اداری، ساخت پایگاه استعدادیابی جوان در شهرستان، معرفی کردن مکان‌های گردشگری به عنوان راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکلات جوانان تنگستان به تصویب رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان در این نشست گفت: برای سامان‌دهی امور جوانان در کشور ستادی تحت عنوان ستاد سامان‌دهی امور جوانان تشکیل شده که در کشور رئیس جمهور، رئیس ستاد، وزیر ورزش و جوانان و دبیر ستاد و تعدادی از وزیران و رؤسای سازمان‌ها به عنوان اعضاء اصلی و در استان‌ها، استانداران به عنوان رئیس ستاد و مدیران کل ورزش و جوانان هر استان به عنوان دبیران ستاد و تعدادی از مدیران کل به عنوان اعضا و در شهرستان‌ها فرمانداران رئیس ستاد و رؤسای ادارات ورزش و جوانان دبیران ستاد و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی اعضاء ستاد فعالیت می‌کنند.

علی بهروزی بیان کرد: ستادهای سامان‌دهی در استان‌ها و شهرستان‌ها باید تشکیل شوند و برابر آئین‌نامه مصوب شده، کارهای مربوطه به امور جوانان و سمن‌ها را پیگیری و اجرا کنند.

وی گفت: در شهرستان تنگستان با عنایت خاصی که فرماندار به جوانان دارند تشکیل ستاد را در دستور کار قرار داده و ابلاغ اعضا را صادر کردند و در آینده نزدیک جلسه ستاد برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان افزود: فرماندار یک جلسه با جوانان و سمن‌ها خواهند داشت ضمن اینکه در ستاد ساماندهی امور جوانان، جایگاه اداره ورزش و جوانان شهرستان به عنوان دبیرخانه و هماهنگ‌کننده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول