اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان تاکید کرد

بهره‌گیری هر چه بیشتر از توان جوانان در مدیریت آینده کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: باید با برنامه‌ریزی و تربیت اصولی جوانان زمینه‌ای فراهم شود تا برای مدیریت آینده کشور از توان جوانان بهره لازم را ببریم.

بهره‌گیری هر چه بیشتر از توان جوانان در مدیریت آینده کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی صبح امروز در ستاد ساماندهی جوانان که در فرمانداری بوکان تشکیل شد، اظهار داشت: بهره‌گیری از توان و انرژی جوانان در راستای اداره امور در آینده یکی از مواردی است که باید توسط مسئولان به آن توجه شود و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه جوانان آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد:جوانان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و لازم است تا از این سرمایه‌ها به نحو احسن حمایت و پشتیبانی کنیم.

عباسی افزود: برای بهره‌گیری از جوانان در مدیریت جامعه در آینده نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد برای آن‌ها هستیم.

وی بر مشارکت هر چه بیشتر جوانان در این زمینه تاکید کرد و گفت: لازم است تا مشارکت فعال خود جوانان در برنامه‌ریزی‌ها فراهم شود.

عباسی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به نسل جوان و خواسته آن‌ها، خاطرنشان کرد: باید به قدری جوانان را قوی و مستقل بار بیاوریم تا در برابر توطئه‌های استکبار قدرت ایستادگی داشته باشند.

وی جوانان را سرمایه کشور دانست و اعلام کرد: لازم است تا جوانان به دنبال پیشرفت در عرصه‌های مختلف باشند و به همراه این پیشرفت و تعالی علمی به تعالی در دین و معرفت نیز دست یابند.

عباسی با اشاره به غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت اعلام کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان جوانان وی غنی‌سازی فارغ از تحصیل هستند باید برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد در راستای پرکردن اوقات فراغت آن‌ها فراهم کنیم تا انگیزه‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت به وجود آید.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول