اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

انتقال تجربیات انقلاب، جوانان را در برابر توطئه‌ها واکسینه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت، زمان‌شناسی، فتنه‌شناسی و دشمن‌شناسی و انتقال تجربیات انقلاب به نسل جوان از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

انتقال تجربیات انقلاب، جوانان را در برابر توطئه‌ها واکسینه می‌کند

علی گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 12 مرداد سال 1359 به فرمان حضرت امام راحل به منظور سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت راهبردی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی تشکیل شده است.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی، ایجاد بستر مناسب برای تعظیم شعائر و ایام‌الله، تعمیق باورها و اعتقادات مردمی با توجه به ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی است.

گرجی تلاش در راستای افزایش انگیزه و مشارکت مردم در برگزاری مراسمات انقلاب اسلامی و ثبت و به تصویر کشیدن حماسه‌های عظیم مردم را از دیگر اهداف این نهاد مقدس برشمرد و گفت: نکوداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی باعث تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و منویات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و شهدای گرانقدر می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اهداف راهبردی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات انقلاب اسلامی سبب تقویت روحیه انقلابی، ترویج و گسترش فرهنگ مقاومت و ایثارگری، انعکاس روحیه‌ افتخار و عزت ملی، ذکاوت و قدرت معجزه‌آسای حضور مردمی و اراده‌های انقلابی ملت شریف ایران می‌شود.

وی تأکید بر اقتدار و صلابت مردمی نظام اسلامی را از دیگر اهداف راهبردی این شورا برشمرد و ادامه داد: ایستادگی و پایداری هوشمندانه و عزت‌آفرین ملت ایران در رویارویی با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، ترسیم دستاوردها و موفقیت‌های فاخر و حیرت‌انگیز ایران اسلامی از دیگر اهداف محسوب می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری رویکرد این شورا را در برگزاری مراسمات انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: افزایش حضور حماسی و مشارکت مردم در آیین‌ها و مراسمات، گسترش کمی و تقویت کیفی برنامه‌های محوری، به تحرک واداشتن دستگاه‌ها و نهادهای عضو مجمع شورا و بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای فرهنگی و مردمی بر اساس اساسنامه شورا از دیگر رویکردهای این شورا به‎‌شمار می‎رود.

وی راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان را بصیرت آحاد مردم، زمان‌شناسی، فتنه‌شناسی و دشمن‌شناسی، دفاع از ارزش‌های اسلامی، شورآفرینی و نشاط‌انگیزی در برگزاری مراسمات، شناساندن ابعاد مختلف زندگی حضرت امام(ره) در فرصت‌های مختلف و انتقال تجربیات انقلاب به نسل جوان عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت ایجاد جذابیت در مناسبت‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان که عمده‌ترین مخاطب مراسمات انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم باید در تمام زمینه‌ها، محتوای برنامه‌ها و مراسمات انقلاب اسلامی باید با ذائقه نسل جوان هماهنگ و همسو باشد تا بتواند نسل جوان را با جریانات انقلاب اسلامی همراه کند.

گرجی به یاد ماندنی‌ترین حماسه حضور مردم را حماسه هشتم دی‌ماه مردم فهیم و ولایت‌مدار استان اعلام کرد و گفت: مردم این استان یک روز در خلق حماسه‌ نهم دی‌ماه پیشتازتر از سایر استان‌ها بودند و به فرموده مقام عظمای ولایت این حادثه در تاریخ یک حادثه ماندنی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول