اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 66 پینگ‌پنگ‌باز

برترین‌های تنیس روی میز نوجوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم از برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ پسران این المپیاد ورزشی و معرفی افراد برتر این پیکارها خبر داد.

برترین‌های تنیس روی میز نوجوانان قم معرفی شدند

حسین دوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: این ستاد در تعامل با هیئت پینگ‌پنگ استان قم با حضور چهره‌های آینده‌دار پینگ‌پنگ، اقدام به برگزاری پیکارهای پینگ‌پنگ پسران جوان کرد و این رقابت‌ها با کیفیت خوبی به انجام رسید. 

وی بیان داشت: در این دوره از پیکارهای پینگ‌پنگ نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات در استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان علاقمند استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها داشتند که در بخش انفرادی رقابت نزدیک و تماشایی بین‌ مدعیان برگزار شد.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات استان قم افزود:‌ پسران پینگ‌پنگ باز شرکت‌کننده در این دوره از المپیاد ورزشی محلات قم، رقابت‌های خود برای کسب عناوین برتر را در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برگزار کردند و نفرات برتر از بین 66 شرکت‌کننده مشخص شد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه سطح توانمندی پسران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با وجود عدم حضور پینگ‌پنگ‌بازان حرفه‌ای استان بسیار خوب بود و نفرات شرکت‌کننده با یکدیگر رقابتی جذاب و نزدیک برگزار کردند و در پایان افراد اول تا سوم مشخص شدند. 

دوعلی در ادامه با اشاره به برترین‌های این دوره از رقابت‌های پینگ‌پنگ پسران المپیاد ورزشی محلات در قم اضافه کرد: این دوره از مسابقات ابتدا با شرکت پینگ‌پنگ‌بازان مدعی در رده سنی نوجوانان به انجام رسید و طی آن نفرات حاضر به شکل انفرادی برگزار شد.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات استان قم خاطر نشان کرد: در رقابت‌های رده سنی نوجوانان استعدادهای بسیار خوبی حضور داشتند که در پایان این مسابقات رضا کریم‌زاده که با غلبه بر سایر مدعیان این رده سنی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها عنوان دومی به وحید کاوند رسید ضمن اینکه مقام سوم را محمد اسماعیلیان در رده سنی نوجوانان کسب کرد.

دوعلی بیان داشت: علاوه بر معرفی نفرات برتر رقابت‌های رده سنی نوجوانان نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات قم، ورزشکار برتر اخلاق در تمام رشته‌ها شناخته و معرفی می‌شود که این عنوان در رده سنی نوجوانان رشته پینگ‌پنگ به مهدی زیاری‌فر رسید.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات استان قم افزود: جوایز و هدایای نفرات اول تا سوم با حضور مسئولان ورزش استان قم و سایر مسئولان و مربیان و ورزشکارن حاضر در اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی جوانان که به زودی برگزار می‌شود، به آنها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول