اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان خبر داد

افزایش هزینه‌های درمانی و معیشتی بیماران کلیوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از افزایش هزینه‌های درمانی و معیشتی بیماران کلیوی خبر داد.

افزایش هزینه‌های درمانی و معیشتی بیماران کلیوی

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در ماه مبارک رمضان اقدام به حضور در مساجد استان زنجان می‌کند.

وی با بیان اینکه این انجمن با حضور در مساجد استان زنجان در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام می‌دهد، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص بیماری کلیوی است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه بیماری کلیه و پیشگیری از وقوع این بیماری تصریح کرد: در سال جاری این انجمن در 21 مسجد استان زنجان حضور یافته و برنامه‌های انجمن را به اطلاع مردم می‌رساند.

این مسئول از جمع‌آوری زکات و فطریه مردم برای کمک به بیماران کلیوی خبر داد و افزود: از همشهریان درخواست می‌شود فطریه و زکات خود را برای کمک به بیماران به این انجمن تحویل دهند.

طهماسبی از آمادگی این انجمن برای جمع‌آوری فطریه مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می‌شود.

وی بر ضرورت ارائه برنامه‌های آموزشی به بیماران کلیوی تاکید کرد و گفت: با ارائه آموزش‌های لازم از بروز بیماری کلیوی در افراد جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی گلسازی و خیاطی در این انجمن تصریح کرد: استقبال مطلوبی از سوی بیماران از این کارگاه‌ها شده است.

این مسئول از اعزام شش نفر از بیماران پیوند کلیه این انجمن که قهرمان کشور شدند به مشهد مقدس خبر داد و افزود: این ورزشکاران با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

طهماسبی از برگزاری ضیافت افطاری برای 400 نفر از بیماران کلیوی و خانواده‌های آنان خبر داد و افزود: این ضیافت در تالار غزال زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارائه سبد غذایی برای 100 نفر از بیماران کلیوی زنجان تصریح کرد: 10 قلم خواربار و مواد بهداشتی به ارزش 50 هزار تومان در اختیار این بیماران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با تقدیر از حمایت‌های مردم استان زنجان از بیماران کلیوی خاطرنشان کرد: تا کنون کمک‌های مردمی موجب توسعه فعالیت‌های انجمن شده است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیماری کلیه هر روز افزایش می‌یابد، عنوان کرد: نیازهای بیماران کلیوی هر روز رو به گسترش است که ضروری است به رفع نیازهای این افراد اقدام شود.

طهماسبی از افزایش هزینه‌های درمانی و معیشتی بیماران کلیوی خبر داد و یادآور شد: باید نیازهای این بیماران مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از مردم در خواست می‌شود کمک‌های خود را به هر شکل به این انجمن ارائه کنند، تصریح کرد: انجمن آماده دریافت کمک‌های مادی و معنوی مردم است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان اذعان داشت: بنابراین انجمن حمایت از بیماران کلیوی همچون سال‌های گذشته برای دریافت فطریه‌ هموطنان به منظور کمک به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوند کلیه آمادگی دارد.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول