اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان:

اکثر بیماران کلیوی زنجان از اقشار آسیب‌پذیر هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: اکثر بیماران کلیوی استان زنجان از درآمد پایینی برخوردار بوده و از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند.

اکثر بیماران کلیوی زنجان از اقشار آسیب‌پذیر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان موسی رضوی پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت امنای انجمن بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: متاسفانه افرادی که در جامعه دچار بیمارهای خاص از جمله بیماری کلیوی می‌شوند، از افراد آسیب پذیر جامعه هستند.

وی با بیان اینکه اکثر این افراد از درآمد پایینی برخوردار هستند، یادآور شد: برخی نیز به دلیل نداشتن شغل از عهده هزینه درمان خود بر نمی‌آیند.

*مشکلات بیماران کلیوی با پیوند کلیه بیشتر می‌شود

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات بیماران کلیوی پس از پیوند کلیه بیشتر می‌شود، تصریح کرد: هزینه بالای داروهای مورد نیاز این قشر مشکلات بسیاری را به این افراد تحمیل می‌کند.

وی بر ضرورت رسیدگی به مشکلات بیماران کلیوی تاکید کرد و گفت: باید در راستای خدمات‌رسانی به این بیماران اقدامات مطلوبتری صورت گیرد.

رضوی با بیان اینکه این بیماران پس از پیوند کلیه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، یادآور شد: باید به مشکلات این بیماران به نحو مطلوبی رسیدگی شود.

وی با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و درمانی بیماران کلیوی استان زنجان این مجتمع را از اقدامات تاثیرگذار این انجمن دانست و گفت: برای احداث این مجتمع در سال جاری باید خیرین در صف مقدم قرار گیرند.

*پیشگیری از اهداف انجمن بیماران کلیوی زنجان است

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان پیشگیری را از اهداف این انجمن عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات لازم در زمینه پیشگیری در کشور انجام شود خاطرنشان کرد: احداث این مجتمع نیازمند همکاری همه مسئولان و خیرین و نیکوکاران است.

حجت‌الاسلام بیات دیگر عضو هیئت امنای انجمن بیماران کلیوی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه داروهای ایرانی بهترین گزینه برای بیماران کلیوی است، تصریح کرد: در سال تولید ملی باید برای تحقق شعار سال به استفاده از داروهای ایرانی تاکید شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول