اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان خبر داد

حضور 4 ورزشکار انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در تیم ملی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: چهار ورزشکار انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در تیم ملی حضور می‌یابند.

حضور 4 ورزشکار انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در تیم ملی

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تیم انجمن بیماران کلیوی استان زنجان در چهارمین دوره مسابقات دو ومیدانی پیوند اعضای قهرمانی کشوری بانوان قهرمان شده و چهار نفر از اعضای این تیم به تیم ملی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه تیم زنجان با پنج ورزشکار، یک سرمربی و یک مربی در این دوره از مسابقات حضور داشتند، افزود: در این تیم گلزار باباخانی به عنوان سرپرست، ماهرخ رجبی به عنوان مربی و رباب صحبت‌لو، آرزو شامی، گیتی نصیری، لیلان طاهری، مینا رضایی به عنوان ورزشکار حضور داشتند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان یادآور شد: در این دوره از مسابقات رباب صحبت‌لو در 800 متر، 400 متر و پرتاب وزنه مدال طلا و در پرتاب نیزه مدال نقره را به دست آورد.

وی با بیان اینکه آرزو شامی در پرتاب نیزه مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت، افزود: این ورزشکار در 200 متر، پرتاب وزنه و 400 متر مدال نقره را به دست آورد.

طهماسبی با اشاره به کسب یک مدال طلا در پرتاب توپ از سوی گیتی نصیری در این دوره از مسابقات تصریح کرد: این ورزشکار در 100 متر مدال نقره، 200 متر برنز و در پرتاب وزنه مقام چهارم را به دست آورد.

وی با بیان اینکه لیلان طاهری در پرتاب وزنه نقره و در پرتاب توپ و نیزه به ترتیب مقام‌های چهارم و پنچم را به دست آورد، افزود: مینا رضایی نیز در این دوره از مسابقات در 100 متر چهارم، در پرتاب وزنه و 200 متر رتبه پنجم را به دست آورد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات تیم زنجان با کسب پنج مدال طلا، پنج نقره، دو برنز، دو مقام چهارمی و چهار مقام پنجمی قهرمان و کاپ این مسابقات را به دست آورد.

وی تصریح کرد: چهار نفر از ورزشکاران استان زنجان به تیم ملی دعوت شده و برای مسابقات جهانی پیوند اعضا اعزام می‌شوند.

طهماسبی با بیان اینکه برای تشویق ورزشکاران از سوی این انجمن با همکاری سازمان همیاری شهرداری زنجان مشهد مقدس در نظر گرفته شده است، افزود: این ورزشکاران 10 مرداد ماه سال جاری عازم مشهد مقدس می‌شوند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول