اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی خبر داد

برپایی مراسم افطاری ویژه بیماران کلیوی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی گفت: مراسم افطاری ویژه بیماران کلیوی در ارومیه با حضور جمعی از خیران، مسئولان و خانواده دیالیزی‌ها برگزار می‌شود.

برپایی مراسم افطاری ویژه بیماران کلیوی در ارومیه

حسن اشتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همزمان با شب ضربت خوردن امام علی (ع) مراسم افطاری ویژه افراد زیرپوشش این انجمن برگزار می‌شود به طوری که انتظار می‌رود مقامات استان، خیران و ... در این آیین حضور مطلوبی به هم رسانند.

وی با بیان اینکه از بیش از یک هزار نفر برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است، اضافه کرد: از فعالان رسانه‌های جمعی، مسئولان از جمله استاندار و معاونان وی همچنین اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و خیران دعوت شده‌ است و همچنین در این آیین بیماران کلیوی همراه خانواده‌های خود حضور خواهند داشت.

اشتری با اظهار به این مطلب که مراسم افطاری انجمن به طور شش سال متوالی با همت خیران برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه با کمبود منابع مالی و بودجه‌ای رو‌به‌رو هستیم برگزاری این برنامه در سال جاری امکان‌پذیر نبود ولی با پشتیبانی خیران امسال نیز میزبان بیماران کلیوی خواهیم بود.

وی با اظهار به اینکه در این مراسم افطاری بیش از 200 نفر خیر و حدود 15 نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شرکت خواهند کرد، اضافه کرد: در این مراسم فرصتی خوب به دست خواهد آمد که بیماران کلیوی با حامیان و یاوران خود به صورت چهره به چهره آشنا شوند چه‌بسا این دیدار منجر به قوت قلب بخشیدن به آنها و تسریع یافتن روند بهبودی شود.

اشتری با تقدیر از مسئولان لشکر 64 پیاده ارومیه به ویژه فرمانده این لشکر افزود: فرماندهان و مسئولان این لشکر همواره در کنار ما بوده‌اند و در راستای تسهیل روند خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه به مسئولان انجمن یاری رسانده‌اند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی اعتبار هزینه شده برای این مراسم را بیش از 70 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برای برپایی این مراسم تلاش شده است که از بعضی هزینه‌های زائد و تشریفات بیهوده پرهیز کرده و به جای آن کمک هزینه رفت‌‌وآمد به بیماران پرداخت شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول