اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی قزوین:

گروه‌های اشتغال همیار 8 میلیون تسهیلات دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت: سازمان بهزیستی استان قزوین با توجه به نوع فعالیت گروه‌های اشتغال همیار زنان سرپرست خانوار 5 تا 8 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به آنان پرداخت می‌کند.

گروه‌های اشتغال همیار 8 میلیون تسهیلات دریافت می‌کنند

بهاره رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: گروه‌های اشتغال همیار زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی در سازمان بهزیستی استان قزوین فعال هستند و جداگانه با یکدیگر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های اشتغال همیار از مهم‌ترین گروه‌های اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی در سازمان بهزیستی استان قزوین است، ابراز کرد: آنان با ایجاد گروه‌های 6 و 7 نفره در قالب گروه‌های اشتغال همیار تشکیل می‌شوند و مهارت‌های اشتغال‌زایی را فراگیری می‌گیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کلینیک سازمان بهزیستی خدمات ارزنده‌ای را به زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی ارائه می‌دهد، بیان کرد: این سازمان آموزش مهارت‌هایی از جمله قالی‌بافی، آرایشگری، خیاطی به گروه‌های اشتغال همیار 7 نفره زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی را ارائه می‌دهد.

رحمانی توضیح داد: زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی در گروه‌های 7 نفره با یکدیگر جمع می‌شوند و پس از گذراندن دوره‌های مهارت از جمله آرایشگری، مکانی را برای این شغل اجاره می‌کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین ادامه داد: سازمان بهزیستی هزینه‌های آموزش مهارت‌آموزی و خرید وسایل برای ایجاد اشتغال به گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی را به صورت رایگان به آنان ارائه می‌دهد.

اعتماد به نفس مهم‌ترین گام بازتوانی زنان سرپرست خانوار

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین ابراز کرد: زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی با مشکلات زیادی از جمله مالی، روحی و روانی مواجه هستند که این افراد با توانمندسازی می‌توانند اعتماد به نفس خود را ارتقا دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه داشتن اعتماد به نفس مهم‌ترین گام بازتوانی زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی است، خاطرنشان کرد: آنان باید باور بازتوانی خودشان را تقویت کرده تا سکان مدیریت زندگی را با موفقیت اداره کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی تسهیلات خوبی را برای اشتغال‌زایی به گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار می‌دهد، ابراز کرد: این سازمان با فراهم کردن اشتغال برای این گروه روحیه تلاش و انگیزه آنان را ارتقا می‌دهد.

رحمانی یادآور شد: سازمان بهزیستی به زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی مهارت‌های بسیاری را آموزش می‌دهد و همچنین آنان را تشویق به فراگیری این مهارت‌ها می‌کند تا بتوانند خودشان را توانمند کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول