اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

2500 نفر سهم اشتغال خلیل‌آباد در خراسان‌رضوی است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: سهم شهرستان خلیل‌آباد در سال جاری از 150 هزار نفر تعهد اشتغال استان خراسان‌رضوی، 2 هزار 408 نفر است.

2500 نفر سهم اشتغال خلیل‌آباد در خراسان‌رضوی است

علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد، اظهار کرد: دستگاه‌های اداری با سرعت و دقت لازم در جذب تعهد دستگاه خود اقدام کنند و به موقع اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: سهم شهرستان خلیل‌آباد در سال جاری از 150 هزار نفر تعهد اشتغال استان خراسان‌رضوی، 2 هزار 408 نفر است.

مرادزاده افزود: از اقدامات کارگروه و دبیرخانه در سال 90 رضایت دارم و می‌خواهم در سال جاری با دقت و سرعت بیشتر روند تعهدات شهرستان را در بحث مشاغل خانگی و اشتغال از سوی دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.

وی اظهار داشت: از مبلغ 34 میلیون 661 هزار ریال اعتبارات مشاغل خانگی  سال 90، با همکاری بانک‌ها 28 میلیون 908 هزار ریال به متقاضیان پرداخت شده است که 83.4درصد تعهد انجام شده است.

فرماندار خلیل‌آباد از دستگاه‌های اجرایی در بحث مشاغل خانگی خواست در یک فرصت 10 روزه با هماهنگی بانک‌ها در جذب مبالغ باقی مانده از این تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول