اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد خمینی (ره) آبادان خبر داد

پرداخت تسهیلات خود اشتغالی ویژه زنان سرپرست خانوار

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبادان از پرداخت تسهیلات بانکی بمنظور خود اشتغالی ویژه زنان سرپرست خانوار و افراد جویای کار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پرداخت تسهیلات خود اشتغالی ویژه زنان سرپرست خانوار

مسعود رحیمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آبادان با پرداخت وام‌های خود اشتغالی به زنان سرپرست خانوار و افراد بیکار دارای حرفه، آنان را به چرخه اقتصادی جامعه وارد می‌کند.

وی ادامه داد: این وام به سه شکل کار انگیزی، توان‌افزایی و اشتغال‌زایی به افراد زیر 60 سال و بدون بهره بانکی با اقساط بلند مدت پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبادان با اشاره به تسهیلات پرداختی این وام به متقاضیان گفت: وام کار انگیزی با حداکثر اعتبار 2 میلیون، توان افزایی 5 میلیون و اشتغال‌زایی 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار و افراد بیکار دارای حرفه می‌توانند با توجه به استعداد خود و با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای و جواز کسب از اعتبارات این طرح استفاده کنند.

رحیمی اضافه کرد: تسهیلات طرح خود اشتغالی تنها شامل افرادی که مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، نمی‌شود بلکه همه شهروندان آبادانی با ارائه درخواست وام، جواز کسب و مدرک فنی و حرفه‌ای از مزایای این طرح بهره‌‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان وام‌های اشتغال جرقه کارآفرینی را با توجه به علاقه خود روشن کرده و با خود کفایی به جای دریافت مستمری ماهانه 50 هزار تومان از کمیته امداد امام خمینی (ره)، حقوق 400 هزار تومانی را وارد سفره خانواده خود می‌کنند.

رحیمی در پایان گفت: مددجویان ما در صورت تقاضای خود و با دریافت وام اشتغال به خود کفایی رسیده و حقوق ماهانه دریافتی آنها از کمیته امداد امام خمینی (ره) آبادان، قطع می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول