اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خبر داد

اختصاص 150 میلیون ریال اعتبار به تسهیلات اشتغالزایی هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از اختصاص 146 میلیون و 643 هزار ریال اعتبار به تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 150 میلیون ریال اعتبار به تسهیلات اشتغالزایی هندیجان

حمید مطرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: با حمایت مسئولان شهری و استانی بخش کشاورزی، 196 طرح مربوط به بخش‌های دام و طیور و صنایع تبدیلی، مکانیزاسیون و شیلات در شهرستان مصوب شد.

وی افزود: که در همین راستا اعتباری بالغ بر 146 میلیون و 643 هزار ریال به بانک‌های عامل شهرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان اختصاص داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: از این طرح‌ها تاکنون 10 طرح با تکمیل پرونده به بانک معرفی و افزون بر 2 میلیون و 934 هزار ریال تسهیلات به متقاضیان در شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای گرایش جوانان به طرح‌های اشتغالزایی کشاورزی در شهرستان است، گفت: دیگر پرونده‌های متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان در حال پشت سر گذاشتن مراحل قانونی و در صورت نیاز تکمیل وثیقه برای پرداخت تسهیلات است.

مطرودی همچنین عنوان کرد: در سال جدید که با عنوان تولید ملی نامگذاری شده است، می‌توان با تقویت بخش‌های داخلی اقتصادی، تجاری و اجتماعی نظیر بخش کشاورزی، اقتصاد جامعه را بر پایه خودکفایی تقویت کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول